High allemaal
(hoop ik voor jullie)
Buiten op mijn kast heb ik de volgende Kweekverklaring hangen:
__________________________________________________ ___________
Kweekverklaring.
Aan de leidinggevende van om het even welke instantie deze kweekkast hier aantreft,
Ik ben pijnpatient.
Ik kweek in deze kast uitsluitend Marijuana voor eigen gebruik.
Ik beschouw mijzelf niet als een professionele kweker.
Ik stel mijn eigen belang om geen pijn te hebben en een betere kwaliteit van leven te
leiden boven het algemeen belang van de gezonde Nederlandse burger die beschermd
wordt door de nederlandse wet.
Ik maak gebruik van het recht om mijn eigen behandelingsmethode te kiezen.
Ik heb om mijn zenuwpijn te verminderen / dragelijker te maken ca. 5 gram Marijuana
per dag nodig. Dit komt neer op ca. 150 Gram per maand.
Per kweek verwacht ik ca. 550 tot 650 Gram Marijuana te kweken,
wat mij dus voor ca. 4 maanden van mijn medicijn voorziet.
Hiermee heb ik hoogstwaarschijnlijk te veel Marijuana in huis.
De reden hiervoor is dat 1x per 4 maanden (lees 3x per jaar) een kweek van 600Gram
kweken veel energie zuiniger is dan het kweken van kleinere hoeveelheden meerdere
keren per jaar..
De iGrow-Box kast die u hier aantreft is TNO gekeurd en als enige Brandveilige kweekkast
gepatenteerd door iGrow ( http://www.igrow.nl ).
De kweekkast zelf mag bij mijn beste weten om bovengenoemde redenen niet in beslag
worden genomen. Enkel de Planten en eventueel voeding kunnen worden geannexeerd.
Ik kweek bewust 100% Biologisch.
De meststoffen (Plagron) die u aantreft zijn dan ook allemaal 100% biologisch...
Ik verzoek u dringend met mijn medische situatie rekening te houden en te overwegen de
kast inclusief inhoud en planten ongeschonden te laten totdat ik mijn advocaat heb ingelicht.
Tevens verzoek ik u om dit schrijven aan mijn dossier toe te voegen.
Hoogachtend,
Grumbit dus...
Handtekening:
Datum: Plaats:
__________________________________________________ ___
Graag hoor ik van jullie wat jullie hiervan vinden...
Eventuele toevoegingen die het geheel juridisch nog sterker maken zijn zeer welkom..
Groet,
Grumbit
(hoop ik voor jullie)
Buiten op mijn kast heb ik de volgende Kweekverklaring hangen:
__________________________________________________ ___________
Kweekverklaring.
Aan de leidinggevende van om het even welke instantie deze kweekkast hier aantreft,
Ik ben pijnpatient.
Ik kweek in deze kast uitsluitend Marijuana voor eigen gebruik.
Ik beschouw mijzelf niet als een professionele kweker.
Ik stel mijn eigen belang om geen pijn te hebben en een betere kwaliteit van leven te
leiden boven het algemeen belang van de gezonde Nederlandse burger die beschermd
wordt door de nederlandse wet.
Ik maak gebruik van het recht om mijn eigen behandelingsmethode te kiezen.
Ik heb om mijn zenuwpijn te verminderen / dragelijker te maken ca. 5 gram Marijuana
per dag nodig. Dit komt neer op ca. 150 Gram per maand.
Per kweek verwacht ik ca. 550 tot 650 Gram Marijuana te kweken,
wat mij dus voor ca. 4 maanden van mijn medicijn voorziet.
Hiermee heb ik hoogstwaarschijnlijk te veel Marijuana in huis.
De reden hiervoor is dat 1x per 4 maanden (lees 3x per jaar) een kweek van 600Gram
kweken veel energie zuiniger is dan het kweken van kleinere hoeveelheden meerdere
keren per jaar..
De iGrow-Box kast die u hier aantreft is TNO gekeurd en als enige Brandveilige kweekkast
gepatenteerd door iGrow ( http://www.igrow.nl ).
De kweekkast zelf mag bij mijn beste weten om bovengenoemde redenen niet in beslag
worden genomen. Enkel de Planten en eventueel voeding kunnen worden geannexeerd.
Ik kweek bewust 100% Biologisch.
De meststoffen (Plagron) die u aantreft zijn dan ook allemaal 100% biologisch...
Ik verzoek u dringend met mijn medische situatie rekening te houden en te overwegen de
kast inclusief inhoud en planten ongeschonden te laten totdat ik mijn advocaat heb ingelicht.
Tevens verzoek ik u om dit schrijven aan mijn dossier toe te voegen.
Hoogachtend,
Grumbit dus...
Handtekening:
Datum: Plaats:
__________________________________________________ ___
Graag hoor ik van jullie wat jullie hiervan vinden...
Eventuele toevoegingen die het geheel juridisch nog sterker maken zijn zeer welkom..
Groet,
Grumbit
Comment