Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

medisch onderzoek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: medisch onderzoek

Hier in Belgie word je bij je medisch onderzoek getest op vanalles en nog wat en je wordt er vooraf ook voor gewaarschuwd. Dit is ten minste het geval als je aan het kms wilt gaan studeren.

Comment

ik heb nu pas mijn brief gekregen dat ik binnen 2weken men medish onderzoek moet ondergaan... het minst leuke van de zaak is dat er toch tussen de lijntjes wordt gezegt dat geen enkele drugs wordt getollereerd, (zelf niet af en toe) ... nu het ook oogsttijd was heb ik wel een paar weken hevig gerookt..

Kheb 10dagen geleden gestopt, maar heb zaterdag wel nog een paar trekjes gedaan omdat ik nu niet echt vermoede dat ze me gingen testen...

Ik begin vanaf morge met veel water te drinken en veel sporten, tevens zorgen dat men spijsverteringstelsel sneller zal werken..

men bmi is 33, dus ook heel hoog kwa vetgehalte...

Voor oktober heb ik op 3 maand tijd maar heel zelden (5x) gerookt

Ik wil ook geen chloor gebruiken of eventueel andere zaken omdat ik een groot onderzoek krijg, B-3 tabs zullen wss een negatief effect hebben op andere tests..

Men vraag is of ik de 50 ng/ml zou overschreiden?
      Moet ik ook 48uur voor de test stoppen met sporten of heeft dit weinig belang?

Alvast bedankt
      Last edited by evel_smoker; 25 November 2009, 03:11.

Comment

Heb al zoveel onderzoeken moeten laten doen er moet al specifiek gezegd worden dat ze op drugs testen voor de test en meestal is het een routine controle van ogen oren en rest van je lijf en daarbij eigenlijk kan een dokter nooit iets zeggen vanwege de zwijgplicht hij kan je hooguit weigeren of afkeuren
        Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit.

Comment

ok ,
          kheb trouwens ook men arts gebeld en raad gevraagd aan de apotheek, deze zijden dat als je van 2weken ervoor niet rookt ik me geen zorge moet maken

Comment

Comment

aantoonbaar mss wel maar er is een minimum grens dat een bepaalde afbreekstof van cannabis aantoonbaar is voor veel test, deze grens staat op 50 ng/ml, als je hebt gerookt en het % hiervan ligt onder die grens make ze er geen probleem van ofzoiets...

door water te drinken kan je zorgen dat het % ook daald

Comment

Comment

niet ik herhaal niet aan de werkgever meedelen dat je drugs hebt gebruikt.
                  3)De werkgever laat de test dus wel uitvoeren maar als die positief is zal de dokter alleen vermelden dat je niet geschikt bent om medische redenen.
                  Indien hij dit wel doorgeeft heb je een proces dat je gegarandeerd wint!!!

Wat het leger betreft (en ik spreek uit ervaring) daar wordt regelmatig getest , ook onaangekondigd.Ze zijn zelfs niet te beroerd om 170 man bemanning na 4 maanden op zee nog eens 24u vast te houden aan boord voor urinetests en een volledige sweep van het schip ( en met volledig bedoel ik dan met de technische schema's in de hand en iedere leiding en afsluitdop wordt gecontroleerd met honden en de hele rimram)Ofdat je familie dan honderden kilometers heeft gereden om je na al die maanden af te halen daar hebben ze lak aan.
                  Gepakt worden op drugsgebruik in het leger resulteert niet in ontslag , maar je carriere stopt daar en dan ! intrekking NATO-veiligheidscertificaat = geen deelneming meer aan opdrachten tot je dat certificaat terug hebt , in het geval van mijn beste maat duurt dit nu al 7 jaar. In tussentijd wordt je heen en weer geslingerd tussen de meest belachelijke werkjes.Het blijft in je dossier zitten voor de rest van je carriere en komt bij elke gelegenheid , gepast of ongepast, weer boven.

Ik spreek hier wel voor het Belgisch leger , in Nederland hebben militairen een ander statuut en wordt je gewoon buitengeflikkerd(korte pijn maar daar stopt het)

Nog een tip voor de Belgische militairen : Tot op de dag van vandaag nemen de politiediensten eerst en vooral contact op met uw eenheidscommandant voor iedere overtreding waar een militair bij betrokken is , ook 's nachts of in het weekend. Militairen worden door de politierechtbank ook 2x zwaarder bestraft omdat een militair een "voorbeeldfunctie heeft tegenover de maatschappij"

Comment

THC is aantoonbaar t/m drie maand na je laatste joint. Dit geldt dan wel voor de regelmatige blower. Iemand die een keer een sticky heeft gerookt is 7-10 dagen later volstrekt negatief. De enige echt waterdichte methode om het lab te faken is andermans urine in het bekertje doen (let wel op : men zal vast gehoord hebben van dat ene geval waarin werd gezegd : u bent drugvrij, maar tevens zwanger! oftewel : niet het gele goedje van je vriendin gebruiken !).
                    Ik ben laborant geweest in dienst (NL) en deed dit soort testen op mensen met risicofuncties. Tis wel een possje geleden, tegenwoordig wordt iedereen getest!
                    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

En niemand zegt iets over...NMBS?
                      Elke dag dien trein in ik wordt al ziek als ik 1 keer per week of per maand is moet pakken.Zo'n ongezellige bedoeling,niemand zegt geen bakkes als ze iets zeggen zen ze pottoe of agresief...

Comment

Klopt niet moreweed zelfs bij chronische blowers is de maximum 30 dagen ,(via plastest) gelieve over dit onderwep geen "gissingen of van horen zeggen " te posten , dit is te belangrijk voor iemands carriere!Iemand anders urine meenemen is zinloos tenzij deze vers is (minder dan een uur) en op lichaamstemperatuur en de gevolgen van fraude zijn aanzienlijk zwaarder dan die van een positieve plastest!

Comment

Hey Salmonella, ik gis niet en doe niks op "van horen zeggen" op dit vlak. Zoals gesteld heb ik dit soort testen zelf uitgevoerd, ik meen te weten waar ik over spreek. Wat trouwens niet wil zeggen dat ik de wijsheid in pacht meen te hebben!
                          Inderdaad was het voorstel andermans urine mee te nemen wat kort door de bocht, excuses daarvoor.
                          Zou je me kunnen uitleggen hoe je bij die 30 dagen komt ?
                          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Ze testen alle Antwerpse zeevarenden en ik blow zelf dagelijks Na 30 dagen is er niets meer te vinden ook al blow je van 's morgens tot 's avonds. Daar moet ik wel bijvertellen dat het geen ochtendurine mag zijn(eerste plasje als je uit je bed komt) , na 8u slaap=uitdroging kan er vanuit je vetreserve opnieuw een beetje thc in de urine zitten, hetzelfde kan voorvallen onmiddellijk na een zware fysieke inspanning.

Samenvatting : negatieve test = 30 dagen niks blowen , eerst thuis plassen , geen marathon gaan lopen op voorhand , en flink drinken een uurtje voor je in het potje plast.
                            Last edited by Salmonello; 8 December 2009, 13:54.

Comment

Oke, dat verdient respect! Omwille van veiligheid van onderzoekspersonen ben ik altijd uitgegaan van een ruime marge (die 3 maand waar ik over sprak), ik was namelijk zelf een van de voornaamste wietverdelers op de basis en zag mijn klanten niet graag permanent vertrekken...
                              Een snelle zoektocht op internet geeft 2 maand

Voor pubmed (databank voor medisch onderzoek) heb ik nu even geen tijd helaas, indien gewenst ga ik daar het weekend even voor zitten.

Comment

Nog een kleine toevoeging : passief blowen kan ook een positieve test leveren. Blijf gedurende die 30 dagen dan ook weg uit de shop , en laat niemand blowen in je woonkamer/huis/auto.

Comment

Bezig...
                                X