Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
bezoek van de politie
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: bezoek van de politie
choh ja ik heb ook zo'n verhalen, op een gegeven moment waren we met zn allen gezellig een jointje aant roken in hartje Hasselt (ga mn favo plekje niet verraden!) en ineens komt daar een combi aangereden, met zo een gigantische lamp op het dak. BAM dat licht recht op ons, wij direct de joint naar achteren in de struikjes geflikkert en heel onschuldig kijken. De Combi stopte el fftjes bij ons maar hun raam ging niet open, kheb nog nooit zoveel schrik gehad in mijn leven(had wel een goeie 5gram op zak). Kort daarna vertrokken ze weer en zijn wij de Joint in de struiken gaan terugvissen.grow da weed, smoke it's buds
Comment
-
Ik snap niet waarom ze jou terrein op komen zonder eerst even aan te bellen. Vaak gebruikt de politie de smoes dat er inbrekers zijn of sporen van inbraak.. of een melding via een anonieme tip gever.
Gelukkig is het goed afgelopen, voor hetzelfde geld zie je de politie aan voor inbrekers...Veel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl
Comment
-
Ja en voor hetzelfde geld loopt daar uw hond wiens waakinstinct bovenkomt, de agenten grijpt en jij hebt het dan gedaan.
En hoogstwss schieten ze je beestje af.
gewoon raar dat ze zomaar over het muurtje kruipen en plots je tuin in staan.
Zou hier echt gene waar zijn met mijn beest haar waakinstinct... En ik zou het opperjammer vinden dat ze ooit bloed moet proeven...Last edited by organic; 28 July 2009, 13:24.
Comment
-
Je hebt wel geluk gehad
"voor hetzelfde geld zie je de politie aan voor inbrekers..."
Of voor hetzelfde geld zie je de inbrekers aan voor politie, laat je ze binnen en ze nemen alles mee..[B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!
Comment
-
Whaha weedy, omgekeerde wereldVeel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CelisMan View Postchoh ja ik heb ook zo'n verhalen, op een gegeven moment waren we met zn allen gezellig een jointje aant roken in hartje Hasselt (ga mn favo plekje niet verraden!) en ineens komt daar een combi aangereden, met zo een gigantische lamp op het dak. BAM dat licht recht op ons, wij direct de joint naar achteren in de struikjes geflikkert en heel onschuldig kijken. De Combi stopte el fftjes bij ons maar hun raam ging niet open, kheb nog nooit zoveel schrik gehad in mijn leven(had wel een goeie 5gram op zak). Kort daarna vertrokken ze weer en zijn wij de Joint in de struiken gaan terugvissen.
soms kijken ze wss dat er niks verdachts gebeurt
de laatste tijd als er politie naar me staat te kijken terwijl ik ergens rustig zit, zwaai ik eventjes terug, dan merken ze wel dat ik niets geheimzinnig sta te doen
Comment
Comment