mensen oppassen voor de canna sniffer,ik heb bij mij thuis een razzia gehad om 5 buiten plantjes en mijn buurman is ook de klos.er kwamen zeker 20 politiemensen aan de deur en binnen een half uur waren ze weer weg.bij mij in de buurt hebben ze 9 personen waaronder ik opgepakt en alle hadden ongeveer maar 5planten.de sniffer kwam over en nog geen 20 minuten zag het blauw van politie.DUS KJIK UIT.
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
razzia
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: razzia
Dan hebben jullie in Nl 0 de zero gedoogdbeleid. Iemand die ik ken die in nl woont heeft ook binneval gehad en ze hebben ook zijn plant meegenomen.
GrtzLast edited by westport; 12 September 2009, 13:16.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Oblivion View PostWalgelijk is dat hoe die mensen denken en handelen! Moesten ze hier ook met van die zooi beginnen, 'kzou me een geweer kopen en dat ding gewoon aan flarden schieten!
Comment
-
Het is weer duidelijk dat de politie liever op de achtergrond blijft en de veilige dingen doet en de echte criminaliteit doen ze niks mee.
En met die woonvereniging moet je niet mee inzitten, ze kunnen je niks maken omdat je met 5 planten in de tuin je perfect aan het gedoogbeleid hield.
Comment
Comment