Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

razzia

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: razzia

als ik het goed/verkeerd begrijp van die canna-sniffer 'ruikt' hij een wiet geur... dus als je met een paar vrienden en dagje heb gefeest en je kamer staat helemaal blauw en dat ding ruikt dat zou er gedacht kunnen worden van een plantage?

Comment

De geur van een wietplant en een joint is verschillend, en ik denk niet dat je bang hoeft te zijn voor de cannasniffer na een joint
      Veel gestelde vragen over het forum

JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
      420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

Heb je nog iets gehoord van de "zaak". Sterkte ermee.
        Ik denk dat ze geen zaak hebben, qua justitie iig. Misschien de woning vereniging wel...
        Smoke 'm if you got 'm

Comment

het is doodstil ik heb niks meer gehoord,niet van de woning verening en ook heb ik niks meer gehoord van de politie want ik heb nog steeds geen verklaring getekent.en zondr verklaring van mij kunnen ze volgens mij niks.ik denk dat ze eerst een verklaring moeten hebben voor ze naar de oficier van justitie kunnen om mij tevervolgen.of heb ik dat verkeerd?ik zou nadat ik werd opgepakt terug op het bureau moeten komen om de verklaring tetekenen.is inmiddels al een week of 6 geleden maar nada ik hoor niks meer.zoals ik al zij vogens mij kunnen ze niks zolang ik de verklaring niet heb ondertekent
          Last edited by django1; 23 October 2009, 16:51.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door django1 View Post
            het is doodstil ik heb niks meer gehoord,niet van de woning verening en ook heb ik niks meer gehoord van de politie want ik heb nog steeds geen verklaring getekent.en zondr verklaring van mij kunnen ze volgens mij niks.ik denk dat ze eerst een verklaring moeten hebben voor ze naar de oficier van justitie kunnen om mij tevervolgen.of heb ik dat verkeerd?ik zou nadat ik werd opgepakt terug op het bureau moeten komen om de verklaring tetekenen.is inmiddels al een week of 6 geleden maar nada ik hoor niks meer.zoals ik al zij vogens mij kunnen ze niks zolang ik de verklaring niet heb ondertekent
            Goed zo, niks ondertekenen waar je het niet 100% mee eens bent! Was waarschijnlijk een loos dreigement, zoals ik al eerder zei.

Comment

Hoe het exact in nederland gaat weet ik niet, maar in belgie duurt een huiszoekingsbevel aanvragen gemiddeld 1 a 2 uur (overdag, spreek in deze uit ervaring) dus binnen het uur terugstaan lijkt me wel zeker mogelijk, als het dringend genoeg is. Dit gezegd zijnde moet er toch genuanceerd worden, zo heb ik zelf 1 keer en betrouwbare bronnen 3 keer meegmaakt dat er wel met een dergelijk rechterlijk bevel gedreigd werd, maar er nooit een team met de juiste papieren effectief terug kwam.

Ik vermoed, maar dit is wel een hypothese laat dit duidelijk zijn dan ook het volgende: Of er al dan niet een huiszoeking met de vereiste wettelijke documenten volgt is sterk afhankelijk van de magistraat en zijn interpretering van de compleet onduidelijke wetgeving binnen ons belgische apenlandje.

Om dit verder te duiden:

Case A: een volwassen persoon in volwassen gezelschap, steekt een joint op in de buurt van kortrijk, krijgt politie aan de deur (was gelijksvloer en raam aan straatzijde stond open) weigert toegang binnen de 45 minuten was er een huiszoeking (ze vonden 2 gedoofde joints).

Case B: een persoonlijke vriend van mij had 5 planten op zijn balkon op het 6de verdiep, zichtbaar vanaf de straatzijde. De wijkagent heeft 4 keer aangebeld terwijl de persoon in kwestie niet zelf thuis was, er is nooit een huizoeking gevolgd.

Kortom, ik vermoed dat het gewoon erg afhankelijk is van de vaststellende ambtenaar, de locatie en de persoon die op dat moment dienst heeft om dergelijke administratie op te stellen, en die personen hun interpretatie van de huidige wirwar van regeltjes, omzendbrieven en wetteksten.

Comment

koop u zo een haksel molentje, als ze afkomen zonder huiszoekingsbevel en zeggen dat ze direct terug komen alles direct hakselen en doorspoelen door de wc Hopelijk voor u heb ge 2 WC. En kijken ze niet in je beerput. of nog makkelijker is je planten via de tuin recht in je beerput te kappen en hopen da ze daar nie in gaan kijken

gtzz

Comment

of steek ze in een emmer en gooi er een paar liter ontstoppingsmiddel in, wat haar oplost lost ook planten op en geen hond dat daar aan wil ruiken

Comment

Bezig...
                  X