Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Het is totale willekeur volgens mij. Ik ken verhalen van huurders die om 1 plantje al hun huis uitgezet zijn en dat politie 5 planten in je tuin gewoon in beslag nemen. Je krijgt welliswaar geen proces verbaal maar dan moet je er wel afstand van doen. Het is gewoon van de pot gerukt. maar ja het plantje is een te grote bedreiging voor grote machtige instituten. Cannabis can save the world.
Na dit gelezen te hebben denk ik dat veel mensen de grip op de realiteit kwijt zijn geraakt....(wellicht teveel geblowd?) Aangezien we in Nederland een gedoogbeleid hebben, wat dus zegt dat exact 0 planten en 0 gram legaal zijn word er inderdaad in de meeste gevallen anders opgetreden. Dit heeft dus te maken met wat de desbetreffende agent, danwel woningbouwvereniging zelf vind van hetgeen aangetroffen. Wil je zelf gaan kweken, onthoud dan dat het ten alle tijden illegaal blijft, en je dus altijd rekening moet houden met straf als je hiermee betrapt word.
Duidelijk het standpunt van iemand die maar de helft van de wet kent en er duidelijk nog 1 moet roken.
Hoe zit het met medicinale kweek door Bedrocan voor de overheid?
Hoe zit het met cannabis planten die buiten staan?
Afijn ik ben
Gelijk mijn vraag, heb wel is eerder een plantje in de tuin gehad. Maar wil volgend jaar er 5 planten waarvan 2 in vrije grond. Het is illegaal, maar word niet vervolgd. Maar kan ik(of in mijn geval mn ouders aangezien die de huurders zijn) gezeik krijgen met de woning corporatie?
~Rob: Ja dat kan als ze er achter komen. Ook als ze buiten staan. Zo lang jij geen overlast veroorzaakt, zal niemand er achter komen. En zal je dus ook niet je huis uit worden getrapt.
Comment