Xtreme
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Uitvoer van cannabis (gebruikershoeveelheden)
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: Uitvoer van cannabis (gebruikershoeveelheden)
Oorspronkelijk geplaatst door devils haze View Postmaar hoe zit het dan als je als inwoner van rosendaal bijvoorbeeld ff snel over de grens gaat tanken en je hebt nog een zakje met 1 gram wiet of een half jointje in de asbak wat dan ????
Comment
-
Nog nooit meegemaakt, ık zou er ook geen medewerkıng aan verlenen..Veel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl
Comment
-
Rijden en blowen tegelijkertijd vind ik schandalig en onverantwoord, even erg als drinken achter het stuur!! 't is nog altijd een verdovend middel.
Dusja, ik hoop dat iemand voor zoiets gepakt wordt wanneer hij een halve joint in zijn asbak heeft.>>> LR2 mini-kweekje<<<
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Methos View PostRijden en blowen tegelijkertijd vind ik schandalig en onverantwoord, even erg als drinken achter het stuur!! 't is nog altijd een verdovend middel.
Dusja, ik hoop dat iemand voor zoiets gepakt wordt wanneer hij een halve joint in zijn asbak heeft.
Comment
-
ten eerste is het bezit in nederland niet strafbaar. Men mag 5 gr per dag per persoon kopen. Maar in nederland mag het niet worden vervoerd worden. Dat betekend vanaf je de coffeeshop verlaat met een pluk of 100 gr weed je even strafbaar bent. In belgie mag men wel het max 3 gr vervoeren maar nooit met dat in de omtrek komen van minderjarigen en plaatsen waar deze minderjarigen aanwezig zijn zijnde een school of de jeugdclub op de hoek.
En nog iets ik rook en als ik in me auto stap leg ik me joint in de asbak tijdens het rijden rook ik weinig tot niet maar als ik uit me auto kom is dat het eerste wat ik doe. Heb schrik in me auto op de baan. Maar om al een boete te geven dan moeten ze iedereen met drank of die belt met zijn gsm een boete geven en dat gebeurt ook niet. En alcohol is een harddrugs cannabis eens softdrugs en iemand die al lang smoort weet wat hij of zij kan maar tis af te raden dat je dat doet wanneer je nog je eigen grensen niet kent maar is nog altijd veiliger dan die snelheidsduivels die niets binnen hebben en toch doden veroorzaken.
Comment
-
Het is wetenschappelijk bewezen dat rijden onder invloed van cannabis een positieve invloed heeft op het rijgedrag. Dit uiteraard maar tot op zekere hoogte. Staat ergens op dit forum een draadje over."Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .
Medigebruiker
Comment
-
tja een positieve invloed, als ik stoned ben, ben ik allesinds niet in staat om te rijden. Een paar uur daarna dan weer wel. Als je een joint rookt TERWIJL je rijdt, ga je mij niet wijsmaken dat je niet stoned bent.>>> LR2 mini-kweekje<<<
Comment
Comment