Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
dan rij je aardig rap in 7 uur geen file's niks
en voor je wiet hoef je toch niet helemaal daar heen
en je kan rot veel mee terug nemen want de wordt je aangehouden in duitsland
zeuren ze wel veel
Ik ben daar enkele jaren geleden geweest.
Wiet scoren kon wel (van horen zeggen) , maar ben er niet in geslaagd.
1 grote gare foute underground bedoeling daar. (toen iig)
Wij konden zgn wiet scoren in park vlakbij het station in Praag.
Ben met een maat tijdens schemering het park in gelopen en zijn direct weer omgedraaid. Dat park is een soort van perron 0, zoals dat ooit in Rotterdam bestond.
Daar moet je als tourist compleet met rugzag niet inlopen tijdens schemering.
Ben er overdag met mijn maten doorheen gelopen. Echt totaal bizar.
Lag daar serieus vol met junkies, overal gebruikte naalden in de struiken etc.
Bij 2e poging gingen we met een taxi naar een hele foute club waar een luikje openging met daarachter een dikke bouncer.
Daar zouden wij een rokertje kunnen krijgen.
Het bleek gewoon een uber ranzige achterbuurt nachtclub te zijn.
Uitsmijter meneer pleurde ons er weer uit want er werd helemaal geen wiet verkocht.
Konden toen vervolgens weer terug met klote taxichauffeur die blijkbaar wist dat we weer terug kwamen,
aangezien hij nog stond te wachten.
De klootzak. Had hij z'n ritje weer gehad.
Persoonlijk vond ik Praag een KUTstad.
Uberveel junkies, zwervers, bedelaars, criminaliteit (let onwijs op je spullen daar),
slechte buurten, opgefokte sfeer in clubs, touristje naaien,
en geen wiet kopen zoals je dat hier in NL doet.
Een hoop mooie vrouwen. (dat dan weer wel )
Maar ... tijden veranderen. Misschien is het nu anders.
heb er ook over gelezen in de soft-secrets!In tjechie is de soft-drugs scene helemaal veranderd!En zo moet de rest van de wereld volgen!Legalize the herb!Go Tjechie!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hey ik woon in praag en ik weet wat je bedoeld met al die homeless fucks around here, het zijn er belachelijk veel, als je nog een keer naar praag komt kan ik je wel helpen aan wiet, goeie clubs en natuurlijk een taxi die je niet naait.
Schrijf me een bericht als je nogmaals naar praag komt dan komt het helemaal goed, B.T.W. geld voor iedereen die naar praag komt!
Comment