Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vraag over Hoeveelheid.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Vraag over Hoeveelheid.

Korting op 420shop
    Hallo, ik ben een week terug met een vriend een koffieshop binnengelopen om een Voorgedraaide joint van 2.50 te halen (Ik wist er niks vanaf maar een andere vriend gaf me die tip).

Nu is mijn vraag, hoeveel Gram zou er ongeveer in zitten, Iemand ideen?

Re: Vraag over Hoeveelheid.

Ongeveer 0.25 gram als je geluk hebt, meestal flink minder.

Comment

Mhm, aight, Thanks
      oh, Zal je daar goed effect van hebben na 1 joint? ;o

Comment

bwa valt mee. Als je niet elke dag rookt zal je er wel iets van voelen. Vind die zelfs niet lekker .. te veel tabak bij.

Comment

Dus voor de volgende keer een voorgedraaide van 3.50 dan maar?
          Daar schijnt Purple haze in te zitten

Comment

Beter koop je zelf een grammetje of 2 , en draai je je joints zelf.
            Ik blijf er bij dat je afgezet word met die voorgedraaide joints , zoals oli al zei te veel tabak en niets waard.
            Als je zelf je jointje draait ; kan je zelf bepalen hoeveel wiet/tabak je erin doet. En kan je ook zelf het gevoel bepalen , hoe hard je het wilt

MvG Izzz

Comment

Ja, het lijkt mij zelf ook veel fijner, Maar 't punt is; Ik kan niet draaien.
              Shag Draaien gaat nog redelijk, maar ik heb het al eens geprobeert met een Tip erbij, en dat ging voor geen meter, ik kan ook wel oefenen met Shag en tip, maar heb het idee dat met wiet ertussen toch anders is, maarja, Dan gaan we weer van het Topic af

Comment

Ik Lees dat je niet echt gewent bent wiet te roken en mijn raad is dan toch best heel voorzichtig te zijn in het begin. ook met lichte en voorgedraaide joints. als je een porsche koopt moet je hem van de eerste keer aftrappen. met wiet moet je de eerste keer toch beter even op je gemak doen en langzaam teug voor teug waarnemen. de eerste teug kan je al voelen na een minuut of vijf als je roken niet gewend bent.

mijn coffe shop verkoopt ook voorgedraaide joints van 2.50euro en die zijn van uitstekende kwalitijd met genoeg wiet er in. en voor 2.50 kan je nog eens een 2e opsteken om de avond door te komen nietwaar?

mijn mening is....volg je eigen mening en probeer het voorzichtig uit

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door WeedzNobody View Post
                  Ja, het lijkt mij zelf ook veel fijner, Maar 't punt is; Ik kan niet draaien.
                  Shag Draaien gaat nog redelijk, maar ik heb het al eens geprobeert met een Tip erbij, en dat ging voor geen meter, ik kan ook wel oefenen met Shag en tip, maar heb het idee dat met wiet ertussen toch anders is, maarja, Dan gaan we weer van het Topic af
                  Je kunt ook "cones" kopen. Die vul je gewoon met een mengsel van tabak en wiet.

Comment

Je kunt ook een klein pijpje kopen, die kan iedereen gebruiken, makkelijk doseren ook.

Comment

Er bestaan ook van die roltoestelletjes zoals die bestaan om sigaretten te rollen, maar dan op het formaat van een joint.
                      The more I see, the less I know, the more I like to let it go

Comment

gewoon blijven oefenen!Hier in limburg zijn de voorgedraaide joints echt niks waard!Meestal zit er veel blad en tak bij het beetje wiet wat er al in zit!Heb ze vaak zat open gemaakt!Voor goeie wiet in de coffeeshop bij ons betaal je makkelijk 8 tot 9 euro!Een advies:Grow your own,be yourself and have fun!Groeten uit Limburg van Dr Haze

Comment

Nee, die voorgedraaide zijn inderdaad nooit goed.

Koop gewoon een paar pakjes blaadjes en oefen tot je iets rookbaars in elkaar geflanst hebt, na een paar keer lukt het wel, gewoon een beetje oefenen, iedereen kan dat.
                          -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

Comment

Bezig...
                          X