Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat moet ik verwachten.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Wat moet ik verwachten.

Korting op 420shop
    Wat moet ik verwachten van een Voorgedraaide joint van 3.50.
    In de winkel heet hij de "Cobra special" volgensmij, En iemand zei dat er Purple haze in zat, Kan dit? O.o

Re: Wat moet ik verwachten.

Ik denk dat niemand je dat kan vertellen, tenzij je weet uit elke shop hij komt. Je zou het daar moeten vragen, of aan iemand die hem ook regelmatig daar haalt.
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

Comment

Uhu ja, Ik weet wel uit welke shop hij komt, ik heb er eerder namelijk voorgedraaide van 2.50 gehaald, maar ik wou iets sterkers.

Comment

opensnijden
        as it was in the beginning,
        so shall it be in the end
        -BM-

Comment

Opensnijden? En dan?
          Dan zie je dat er wiet (waarschijnlijk ) inzit, maar dan weet je toch nog niet welke soort het is... -1

Comment

Ach, maar wat verwachten jullie, dat het wel merkbaar sterker zou zijn dan de 2.50 voorgedraaide?

Comment

Dat verwacht ik wel ja. Normaal gesproken doen ze er een duurder soortje in, als de voorgedraaide joint duurder is dan een andere. Een duurder soortje betekend meestal ook een sterker soortje.

Als je geen verschil zou merken, zou men alleen maar die van €2,50 kopen

Comment

Ja, Maar wat ik bedoel is of het verschil echt goed te merken valt, maar uit alle reacties (Vooral van Weedy ) Kan ik merken dat het niet te raden valt

Comment

Het valt nooit te raden, alleen te proberen.

Als je denkt dat het 'te sterk' is, dan neem je gewoon rustig wat hijsjes en wacht je vervolgens het effect af. Als het allemaal wel meevalt, en je wilt meer, steek je hem gewoon weer aan en neem je meer hijsjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Weedy View Post
                    Opensnijden? En dan?
                    Dan zie je dat er wiet (waarschijnlijk ) inzit, maar dan weet je toch nog niet welke soort het is... -1
                    wie weet is weedznobody zo een kenner dat hij riekt wat voor soort het is
                    as it was in the beginning,
                    so shall it be in the end
                    -BM-

Comment

Koop toch gewoon 2 joints: een van 2,50 en een van 3.50. Rook ze vervolgens alleen achter elkaar op. Ik "verwacht" dat je stoned wordt.

Comment

Je kan beter je jointje zelf draaien!Dan weet je wat er in zit!Er zijn ook veel shops die gewoon bladafval er in gooien,en zo ook het afval 'kwijt' raken!Ik heb het vaker gezien!Mijn advies is en blijft altijd:Kweek je eigen wietje,en rook je eigen wietje!Dan weet je altijd wat je hebt!En je hoeft geen geleerde te zijn om je eigen wietje te kweken!Als je niet regelmatig rookt zou ik wel voorzichtig zijn!Gooi er niet te veel in!Legalize the herb,free the weed

Comment

Bezig...
                        X