Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Thuiskweek legaliseren.
Dat zou toch niet zo heel erg ingewikkeld hoeven zijn, voor eigen gebruik is vijf planten meer dan voldoende.
Ik zie eigenlijk alleen een probleem in eventuele brand en water overlast.
Een of ander Keurmerk voor de BinnenhuisTuinKeukenZolderKelder-hovenier.
en stroom aftappen, grote plantages gewoon keihard aanpakken.
Ik heb gekozen voor 2 zaken, weed volledig legaliseren en coffee shops sluiten
ik weet dat het raar klinkt, en dat deze 2 niet samen gaan, maar ik ben iemand die het fijn zou vinden dat iedereen een cannabis plant zou hebben, waardoor de verkoop erg slinkt en er amper nog winst op gemaakt kan worden
Legalisering zou mooi zijn! maar politiek zou altijd redens blijven vinden tegen legalisering..
Thuiskweek legaal zou ook al super vet zijn!! en lijkt mij ook meer haalbaar
Mijn idee van cofeeshop is legaal opgelicht worden, die prijzen zijn crimineel en nauwelijks voor de gewone mens te betalen. laat ieder gewoon z'n eigen kweekje doen, straf de handel harder ( Buitenland, minderjarigen), niet de kweker
Oorspronkelijk geplaatst door evel_smokerView Post
ik weet dat het raar klinkt, en dat deze 2 niet samen gaan, maar ik ben iemand die het fijn zou vinden dat iedereen een cannabis plant zou hebben, waardoor de verkoop erg slinkt en er amper nog winst op gemaakt kan worden
grtz!!
hiermee kan ik me vinden, je hebt t beter verwoord
Oorspronkelijk geplaatst door evel_smokerView Post
grtz!!
sta volledig achter je...maar zal nog even duren voor da dat ooit realiteit zal worden...
Voor mij maakt het geen reet uit wat ze doen!Ik kweek toch mijn plantje!
Ik twijfel of het verandert in de nabije toekomst!Zolang ze maar geen geen zorgen maken over mij en mijn plantje!
Zal het ooit veranderen,ik weet het niet!Als het ooit veranderd hoop ik wel dat ik het nog mag mee maken!
Peace,
Dr. Haze
De stepping-stone-theorie gaat ervan uit dat "alles begint bij cannabis" en dat cannabisgebruik leidt tot het gebruik van hardere drugs. Deze theorie beweert dat je lichaam door het gebruik van cannabis, meer en zwaardere drugs nodig gaat hebben. Dit is niet het geval.
(JPC)
Niet volledig juist,
Wanneer een gebruiker in contact komt met cannabis en vind dat lekker dan is zijn interesse ook gewekt voor andere drugs. En experimenteren met andere drugs is helemaal niet slecht zoals u laat doorschijnen. Buiten cocaine en heroine is er nog een enorm aanbod aan psychedelische middelen.
Het probleem is wel dat de drugsdealer wel alleen voornamelijk de harddrugs buiten cannabis hebben. En zo is er steeds een verleiding om die andere drugs die de dealer geeft eens te proberen.
Met te legaliseren vermijd men dat.
thuiskweek legaliseren zou chill zijn maar over het roken en kopen ervan vind ik het prima want zodra het gelegaliseerd word, zal er een accijn opkomen dus dan word het facking duur net zoals peuken!
thuiskweek legaliseren zou chill zijn maar over het roken en kopen ervan vind ik het prima want zodra het gelegaliseerd word, zal er een accijn opkomen dus dan word het facking duur net zoals peuken!
Dan kweek je toch gewoon je eigen spul, hoef je "niets" te betalen.. bij legalisering zouden veel meer mensen gaan kweken waardoor de prijs net zou dalen... denk ik
Comment