Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Stoppen met wiet, blowen en andere onzin? Jullie gedachtens...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Stoppen met wiet, blowen en andere onzin? Jullie gedachtens...

Korting op 420shop

Re: Stoppen met wiet, blowen en andere onzin? Jullie gedachtens...

Ik ben nu een maand gestopt en ik ga niets meer blowen tot mijn volgende buitenkweek oogst, ik heb enorme longproblemen dus het is niet echt uit persoonlijke keuze maar het belangrijkste dat je nodig hebt als je wil stoppen, is een goede motivatie. Als je zegt ik stop gewoon om het feit van ik wil wel eens stoppen dan gaat het niet lukken. Ik blow normaal het hele jaar door maar normaal houd ik elk jaar toch een pauze van een maand of 2 afhankelijk van de tijd, meestal voordat de blok begint.
    Stoppen gaat als je het echt wil, de nicotine in je joint is een moeilijker gegeven om van af te geraken moet ik zeggen...

grtz thelos.

Comment

Stoppen met blowe of stoppen met tabak door je joint is ook een groot verschil
      Beter stoppen met tabak dan werkt je weedje ook heel anders en ben je energieker , minder moeite om je nest uit te komen en de hele dag bezig zijn
      Succes

Ajo
      Ventje
      Living in Second live for real

Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

Comment

Heb het jaaaaaren dagelijsk gerookt, maar geven moment weegt de PLUS niet meer op tegen de MIN.
        Heb daarna eens een jaar gestopt om de baas weer te worden.

Laatste jaren rookte ik incidenteel, sinds ik weer kweek rook ik meestal alleen in de weekenden en heb ik het aardig in de klauwen.

Onze planten lijken op onze dames, ze kosten bakken met energie...

Rustig aan dus!

B.

Comment

Een beetje proberen te doseren. Af en toe ondervind ik hier ook last van maar dan moet je de disipline opleggen om enkel te blowen na het avondeten.

Enorm groot verschil met als je je dag begint met een joint

Misschien helpt een vaporizer je wel?

Comment

Ik vraag mij dan dikwijls af, hoe kunt ge gaan werken als ge uw dag begint met een joint?

Comment

Ook mijn gezondheid stopt er mee en heb ik besloten om dit jaar te gaan stoppen met roken en blowen.
              Ik zie er niet echt tegen op maar geef mijn eigen de tijd.
              beste stop ik met de vakantie.

groetjes bella
              God was never on your side..

Comment

Als je de baas maar bent en MAAT kunt houden.
                Gewoon tabak roken kan ik alleen nog maar of 200% of 0%, sinds een half jaar is het weer 0%.

Succes en veel GELUK,
                B.

Comment

Stoppen met blowen heb ik nooit moeilijk gevonden, stoppen met roken des te meer.
                  Ben toch 15 jaar geleden gestopt met tabak en je word veel helderder en hebt bakken meer energie.
                  Nu blow ik af en toe eens in het weekend (puur wiet) maar kan goed merken dat ik maar op half loop
                  de volgende dag, en das toch lastig met 3 kinders.

Ik ben succesvol gestopt met hulp van het boekje "stoppen met roken" van Allen Carr, die
                  legt precies uit waarom je maar blijft roken en hoe je je zelf gehersenspoelt hebt en daarom denkt
                  dat je niet zonder roken kan.
                  Boekje kost heel weinig, tweedehands nog minder
                  En het is bruikbaar voor iedere verslaving dus ook als je verslaafd bent aan wiet.
                  Succes ermee

Comment

Bezig...
                  X