Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hoe kweek ik wiet uitgebreide uitleg en info

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: hoe kweek ik wiet uitgebreide uitleg en info

'kunnen'?
    Je bedoelt 'kennen' vermoed ik . Om erop te antwoorden: Nee, willen we niet . Is lekker warm hier, dus verhuizen hoeft niet

Comment

Aardig van killercore dat hij deze informatie wil bundelen, maar ik vond het geen toevoegende waarde hebben dus daarom heb ik het maar even verplaatst.
      Ik moet eerlijk zeggen dat ik er zelf ook nog niet helemaal tevreden over ben hoe de informatie is ingedeeld op het forum en de vindbaarheid daarvan. de komende tijd wil ik dit gaan verbeteren. momenteel ben ik een aantal dingen aan het uitwerken waarover ik later nog een mededeling of blog post maak. to be continued!

Zoiets als killercore nu inelkaar heeft gestoken ben ik ook mee bezig, een algemene kweekhandleiding voor op de home pagina.
      In deze handleiding worden zoveel mogelijk punten kort behandeld waarnaar je door middel van een link word doorverwezen naar meer informatie over dat onderwerp.
      Een soort abc zoals die van misty alleen dan niet op alfabet en in logische / chronologische volgorde (voor zover het kan)

Voor diegene die graag een handje meehelpen met de informatie voorziening op jointjedraaien.nl te verbeteren en aan te vullen, stuur me een prive berichtje.
      Veel gestelde vragen over het forum

JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
      420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

Maak een soort kweek bijbel, wat overzichtelijk blijft , ik zie soms mooie teksten en uitleg voor bij komen maar dat moet gebundeld worden ,en een vast plek hebben ergens .

Sorry schrijf een beetje maf, valt me gelukkig zelf ook op maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.

Greetzz GG

Comment

Comment

Dat deftige schrijven moet je mij niet voor hebben , maar dat was je al opgevallen gelukkig.

Maar ja de boel bundelen en een goede beginners database is wel een goed idee.

Greetzz GG

Comment

Daar wordt aan gewerkt
              Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

A. The cop!

Comment

Bezig...
              X