Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Greenhouse seeds...... Filmpje

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Greenhouse seeds...... Filmpje

waar lees ge die negatieve reacties dan? Ik hoor zelden negatieve reacties over greenhouse.

en wat bedoel je met: greenhouse levert niet voor niks liever gefeminiseerd zaad als regulier zaad.

Comment

Op verschillende flora hoor je veel herma.

Voor de andere reactie moet je bij angel777 zijn komt niet van mijn .

Maar wat maak je je druk kerel heb je aandelen in greenhouse , al die zaad boeren pikken en stelen van elkaar maakt mij geen reet uit vond het een leuk filmpje hoor .

Waar rook is is vuur lijkt mij.

En ik weet nu dat ik liever mijn ssh zaden bij mr.nice seeds bestel.

Greetzz GG

Comment

Bij binnenkomst hebben ze Sannie neer gehaald en bedreigt, gisteren de pijlen op BOBO gericht en nu is greenhouse weer aan de beurt. Hoe in en intriest kan je wezen?

Comment

Wil jij mij even zeggen waar ik wat over sannie zeg mijtje .

Ten 2e zeik ik bobo niet af en nooit iets over zijn zaden gezegt .

Ten 3e lul niet zo stom als je zelf niet verder kijk dan je neus lang is .

Greetzz GG

Comment

ik hecht er wel geloof aan dat er op zen minst een intellectuele diefstal heeft plaatsgevonden maar als mr nice echt zo een cannabis grootmeester is dan kan arjan alvast toch wel het een en ander geleerd hebben tijdens hun samenwerking.
            Daarom zullen greenhouse zaden ook wel voeldoen? niet?

xxx
            Lien

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mijzie View Post
              Bij binnenkomst hebben ze Sannie neer gehaald en bedreigt, gisteren de pijlen op BOBO gericht en nu is greenhouse weer aan de beurt. Hoe in en intriest kan je wezen?
              wie is ze??
              Oorspronkelijk geplaatst door Amneeshigh View Post
              Wil jij mij even zeggen waar ik wat over sannie zeg mijtje .

Ten 2e zeik ik bobo niet af en nooit iets over zijn zaden gezegt .

Ten 3e lul niet zo stom als je zelf niet verder kijk dan je neus lang is .

Greetzz GG
              en zelfs ik heb sannie niet eens in gedachte gehad
              laat staan er over gesproken in dit topic
              dus waar hebben we het over
              HOE MOET IK ONTKIEMEN
              JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Gaat erom dat jullie aan het neerhalen zijn.
                Om vervolgens te zeggen dat het niet zo bedoel is,
                slijmerige berichten gaan plaatsen en/of je bericht
                verwijderd(LAFBEK!)
                En voor als jullie het nog niet door hebben.
                Er zijn genoeg personen die jullie allang hebben uitgekotst.

Bye Bye
                Mijzie aka jeniet

Ps: Voor donkere gaatjes in en uit kruipen bestaat een naam

Comment

Aandelen? Kan het ook omdraaien welke belangen hebben anderen...

Ja reacties reacties, weet dat ik op stukken reageerde niet van jouw hand... Zei ik er toch bij?

Maar goed al is alles gejat door TGH, uiteindelijk hebben alle zaadboeren alles gejat van elkaar en uit de natuur.

Als hun SSH niet goed is, dan haal je hem ergens anders.

Ach ik heb er al veel te veel woorden aan vuil gemaakt..

Cheers!
                  Buizerd

PS: zag net dat ik reageer op een rwactei die niet voor mij bedoeld is? Ach whatever.. Als die SSH niet zo goed is, dan lekker laten liggen..
                  Last edited by Buizerd; 10 May 2010, 19:55.

Comment

Wtf
                    ik postte 2 berichten en wilde de laatste verwijderen.. Allebij weg?
                    AMNEES, als die SSH elders beter is, haal je hem inderdaad elders...

The best!
                    Buizerd

Comment

Big bang en the church van greenhouse? bij het intensief zoeken op het internet enkel positieve reacties te vinden...

Comment

Nummer 1 ik heb niks verwijdert nummer 2 , wist niet dat ze in dat gat van jouw een computer bestond.

Buiz was zeker niet voor jouw maar voor die huismijd .

Greetzz GG

Comment

Als je daar het WTF bij wil halen moet je toch even beter lezen man, maakt me niet uit hoor maar daar kwam ik voor de kwekers op en niet voor de gene die alleen maar aan geld denken.

Als nu goed mijn topics door lees dan kan zien waar het om ging, en dat jij nu hier ben met je frusty reacties en 5 stuks zegt me genoeg hoor jochie.

En ja wat recht is is recht en krom krom, maar omdat jij kontjes kruip zal je waarschijnlijk wel heeeeeeeeeeeeeeeeeel veel vriendjes hebben .

No mijtje aka ................ zullen we het hier maar bij laten .

Greetzz GG

Comment

QUOTE=Mijzie;135194]
                            Gaat erom dat jullie aan het neerhalen zijn.
                            Om vervolgens te zeggen dat het niet zo bedoel is,
                            slijmerige berichten gaan plaatsen en/of je bericht
                            verwijderd(LAFBEK!)
                            de grootste die je je maar kan voorstellen spreekt het uit
                            En voor als jullie het nog niet door hebben.
                            Er zijn genoeg personen die jullie allang hebben uitgekotst.
                            wie kotst wie uit en heb je het daar verder moeilijk mee dan adviseer ik je 'n psychiater
                            Bye Bye
                            Mijzie aka jeniet
                            wie zegt dat we op jouw zaten te wachten
                            Ps: Voor donkere gaatjes in en uit kruipen bestaat een naam[Mijzie aka jeniet = de naam]
                            HOE MOET IK ONTKIEMEN
                            JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Ja maar nog steeds zijn greenhouse zaden 1 van de beste dus had die andere gast ze maar beter moeten promoten

Comment

Ik denk dat een hoop niet begrijpen wat ik hier mee bedoelde .

Ik zocht naar de genetica van de ssh en de lemonhaze .

Nou waar zal die zitten na het zien en horen van deze berichten en filmpjes .

Ik zeg niet dat arjan slechte zaden heeft en ook niet dat greenhouse slecht is laat dat even duidelijk wezen elke zaadboer heeft met bepaalde soorten problemen en hermas .

Nogmaals de gene die hier in dit topic loopt te schreeuwen, als je het beter weet vertel me dan wat je weet .

Mij is het nogal onduidelijk waar de echte genetica zit , wel hoor ik van mensen die arjan goed kennen dat er een deel van waarheid zit in het filmpje, en dat het overdreven is mag duidelijk zijn .

Wat bobo betreft die hier in dit topic even naar boven word getoverd , dat slaat nergens op ik heb nooit wat zijn zaden afgekraakt ik heb alleen me mening gegeven over de handelswijze van zijn kant , ik denk niet dat het bobo zijn opzet was maar goed was het ook niet gegaan en dat mag duidelijk wezen .

Maar dat is opgelost en de mensen zijn nu dik tevreden dus klaar .

Wat mij betreft mag dit topic gesloten worden dus als een modje even tijd heeft gooi maar lekker dicht .

Greetzz GG

Comment

Bezig...
                                X