Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jullie ook zo teleurgesteld over de uitslag van de Verkiezingen??

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Jullie ook zo teleurgesteld over de uitslag van de Verkiezingen??

Korting op 420shop
    een gigantische ruk naar rechts, vvd de grootste, en met een beetje pech komt pvv ook nog in t kabinet, ga ik overigens niet van uit maar toch...
    hoe vinden jullie de uitslag??
    en wat denken jullie dat het betekend voor de toekomst, van coffeeshops, growshops, en hasj en weed gebruik???
    ik ben er persoonlijk niet erg blij mee, had liever een meerderheid op links gezien, heb ook groen links gestemd, hiervoor altijd sp, en d66....
    de enige partijen voor cannabis waren, PVDA groenlinks, SP, en D66
    de rest is praktisch tegen.....het lijkt er op dat we ook door Amerika zijn voorbijgestreefd, gezien het beleid in california, dat je zelf weed mag kweken, en een nieuwe wet voorschrijft dat je 28 gram wiet in je bezit mag hebben...
    maar wat denken jullie??

Re: Jullie ook zo teleurgesteld over de uitslag van de Verkiezingen??

Heb opzich niet echt problemen met rechts, alleen het coffeeshopbeleid zit me inderdaad in de knoei. Een coalitie met VVD, PVV en CDA zit er dik in, 3 partijen die de coffeeshops het liefst dicht hebben. (Al hoeven niet alle shops dicht van de VVD).

Liever zie ik een van die partijen afvallen, waardoor er plaats is voor wat linkse partijen. (Al geloof ik niet dat die met Wilders in zee gaan).
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

Comment

nee same here...toch al met al onzekere tijden....

Comment

Coalitie PvdA, SP, D'66 en GL?

Comment

dat is wel mijn grootste hoop....maar ik ben bang dat dat ook niet reeel is, desnoods PVDA VVD D66 en GL
          maar ben er niet gerust op

Comment

Deze uitslag is toch geen verrassing...
            Na jaren JP is de burger deze partij zat en wil men een ander aan het roer.
            Ik denk maar zo; het maakt niet uit of je door de hond of de kat wordt gebeten, bloeden moeten we allemaal!
            Is het niet links, dan wel rechts. Het bedrog en de leugens komen snel boven drijven.......

'GEEN KIEZERSBEDROG'
            Verhoging AOW geen breekpunt meer voor Wilders

10 juni 2010, 12:30 uur | FD.nl

Het verhogen van de pensioenleeftijd is geen breekpunt meer als de PVV in een kabinet met VVD en CDA kan meedoen. Cohen verwijt Wilders kiezersbedrog, maar de PVV-leider ontkent dat.

'Het is een belangrijk punt. Maar ik wil het kabinet er niet kapot op laten gaan,' aldus Wilders vanmorgen tegen de NOS.
            De PVV is met 24 zetels, een winst van 15 zetels, de grote winnaar van de verkiezingen. De fracties van de verschillende partijen zijn vanmorgen bij elkaar om te praten over de verkiezingsuitslag en over hun inzet bij coalitiebesprekingen.
            Tijdens de verkiezingscampagne heeft Wilders zich telkens uitgesproken tegen een verhoging van de AOW-leeftijd. In gesprek met Paul Witteman woensdagavond zei hij het nog kiezersbedrog te vinden om dit standpunt los te laten na de verkiezingen.

Het laatste nieuws over de beurs, financiële wereld, economie, politiek en ondernemen vind je op fd.nl

Comment

Hm, dat verhaal heeft 2 kanten.

Geert heeft gelijk; als hij de AOW leeftijd als breekpunt bleef beschouwen zou hij nooit gekozen worden voor de coalitie.

Aan de andere kant; De kiezers hebben misschien wel gestemd om (o.a.) de kijk op de AOW leeftijd en nu veranderd hij het.

Comment

het is wel duidelijk dat hij het wel breekpunt heeft gemaakt voor de stemmen...
                en nu word een rechtse semi politiestaat wel zichtbaar of ben ik weer te para?

Comment

Mwah, VVD zal best met de PVV willen regeren, alleen andere partijen zijn daar niet weg van.

Dus vandaar dat misschien de PVV niet aan regeren toekomt, en dan blijven er een hoop zetels over. (Voor linkse partijen bijvoorbeeld)

Comment

Tijdens het filmpje met Witteman zegt hij het zelf:
                    "Het blijft een breekpunt en op de avond van de verkiezingen wil ik geen kiezersbedrog plegen."

De dag erna wel...... de PVV gaat wss alle kanten op draaien om in het kabinet te komen of denk je niet????

Comment

hoop t niet, zullen we bij deze afspreken als ze cannabis beleid te drastisch in ons nadeel wijzigen we in opstand zullen komen????we zijn zeker met anderhalf miljoen

Comment

Gaan we met een برقع‎ op de barricades?

Comment

PVV PVV PVV PVV PVV daar is staff voor

omdat ik vind dat dingen moeten veranderen. geef geert niet met alles gelijk maar met de moslimazering. moet het zijn afgelopen eens. de mensen wat hier in de omgeving leven waar ik vandaan kom zorgen voor overlast. inbraken. bedrijgingen steekpartyen dag in dag uit. en heel mijn omgevingen en buurt gemeentes hebben op geert gestemd dat zegt toch iets!

de aow moet op 65blijven jullie moeten ook vrijheid hebben. nog een tal jaar iedereen die zo oud word. we kunne ons ook doodwerken dat willen we toch niet??

het gedoogbeleid??? ik geloof er weinig nog maar van dat er een legaliseren ooit zal plaatsnemen. als jullie verder kijken weten jullie wat de inhoud betekend van de legalisering. dat gemeentes een kwekerij kunne runnen. en zo legaal de shops kunne bevoorraden nu zal het komen dat ook weer btw dan komt. wat schieten we ermee op. verwacht aub niet dat we zelf een mooie lopende plantage moge laten draaien met een 10 bomen etc . nee dat kan niet want dan verdiend de overheid weer niks erop. dus het feit met legalizering is dat het mooi word gezegd. maar zoek eens verder in de inhoud van de woorden dan komen jullie spoedig erachter dat ook dit een bedrog is en we weer bij begins af aan zijn.
                          Last edited by Weedy; 10 June 2010, 23:20.

Comment

Stafff om dat je zo boos ben
                            God was never on your side..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stafford
                              omdat ik vind dat dingen moeten veranderen. geef geert niet met alles gelijk maar met de moslimazering. moet het zijn afgelopen eens. de mensen wat hier in de omgeving leven waar ik vandaan kom zorgen voor overlast. inbraken. bedrijgingen steekpartyen dag in dag uit. en heel mijn omgevingen en buurt gemeentes hebben op geert gestemd dat zegt toch iets!

de aow moet op 65blijven jullie moeten ook vrijheid hebben. nog een tal jaar iedereen die zo oud word. we kunne ons ook doodwerken dat willen we toch niet??
                              Omdat je moslimazering zegt, lach ik een keer, neem ik me joint
                              en laat ik je replies voor wat het is.....overzie ik je spelfouten nog eens, en ben ik teleurgesteld, dat je uberhaupt stemgerechtigd bent, maar goed, das democratie, de onwetendheid van de massa....
                              P'z
                              ohja en de AOW hoeft voor Geert ook al niet meer op 65 te blijven, dus je bent lekker genaaid...

Comment

Bezig...
                              X