Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jullie ook zo teleurgesteld over de uitslag van de Verkiezingen??

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Jullie ook zo teleurgesteld over de uitslag van de Verkiezingen??

Ik denk dat de kleine hobby kweker zich helemaal niet druk hoeft te maken, illegaal is het toch al.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MotherGrower View Post
      Alles wat ik hier doe is puur hypothetisch.
      damn thats a quote!
      ik sluit me bij je aan, sterker nog, ik ben niet eens een daadwerkelijk persoon,maar gewoon een bot van de geheime dienst, hier geplaatst om mogelijke kwekers op te sporen...

bliep bliep
      Last edited by Weedy; 10 June 2010, 23:21. Reden: Dubbelpost

Comment

@ Stafford & Floeperd; 'Dubbelposting' is niet toegestaan! (Je mag niet 2 of meerdere berichten onder elkaar plaatsen).

Ik vrees niet echt voor de hobbykweek, alhoewel.. Maar vooral voor de shops.
        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

Comment

Kids.....
          God was never on your side..

Comment

oh oke...dan weet ik dat zal ik vervolg mn laatste post editen....
            als me nog iets te binnen schiet, and bella i aint no kid...

Comment

Iemand met een gemiddelde herseninhoud neemt mensen als Geert Wilders of partijen als Vlaams Belang niet serieus.

Voor ik hier reactie op krijg:

-Lees partijprogramma's door
              -Zoek de achtergrond op van deze mensen
              -Vergelijk met andere partijen
              -Vergelijk met de geschiedenis
              -Kijk naar een debat en bestudeer hoe deze mensen zichzelf en anderen volpompen met nutteloze haat

Informeer jezelf voor je gaat stemmen! En niet enkel omtrent hun standpunt rond cannabis want dat vind ik ook een beetje kortzichtig.
              Hoeveel % van jullie heeft al eens het programma van een partij gelezen? Zolang je dit niet gedaan hebt kun je geen berekende keuze maken en krijg je politici die niet regeren maar kiezers manipuleren!

Comment

deze jongen heeft zich daar wel degelijk mee bezig gehouden...ook er van uitgaan dat ik dat niet heb gedaan is kortzichtig...maar itz all cool P'z

Comment

Comment

Ben blij dat het cda een groot deel van hun zetels heeft verloren, ik snap niet dat balkenende 4 jaar geleden nog een keer premier werd.
                    Rita verdonk eindelijk de kamer uit gebonjourd! Ook al wou ze het zelf niet toegeven, had nog bijna medelijden met haar

Oorspronkelijk geplaatst door stafford View Post
                    het gedoogbeleid??? ik geloof er weinig nog maar van dat er een legaliseren ooit zal plaatsnemen. als jullie verder kijken weten jullie wat de inhoud betekend van de legalisering. dat gemeentes een kwekerij kunne runnen. en zo legaal de shops kunne bevoorraden nu zal het komen dat ook weer btw dan komt.
                    wilderssyna1.jpg
                    Divide & Conquer

Veel gestelde vragen over het forum

JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

ben niet gegaan was niet in de stemmingklere weer weer

Comment

Ik snap echt niet wat het probleem is met het organiseren van productie van cannabis als het mogelijk is voor alcohol. Er is geen enkel fundamenteel verschil tussen beide. Beide hoge taksen, net als tabak.

Comment

Last edited by Asta; 11 June 2010, 08:59.

Comment

Last edited by dokkie; 11 June 2010, 11:16.

Comment

Als het nieuwe kabinet straks alle coffeeshops weet te sluiten. Dan beleeft de illegale straathandel haar hoogtepunt. Waarop natuurlijk flink gehandhaafd gaat worden, ofniet. Want tot nu toe is bewezen, dat iligelae drug handel niet te handhaven is. Het is straks dus water naar de zee dragen voor die gasten. En de gevangenissen zullen vol stromen met mensen met kleine drugs vergrijpen. Waardoor de politiestaat steeds dichterbij komt, want er moeten immers steeds meer agenten, anti drugs teams met hun technologie de straat op om al die (kleine) criminele drugs-ondernemertjes op te pakken. Die acties zullen weer duur betaald moeten worden met onze centen. Er wordt dan natuurlijk veel meer gekweekt dan nu, iedereen wil immers door blowen. Dus de woningbouw en energie leverancier zullen flink gaan samenwerken om de buren te beschermen voor kwekers. Deur aan deur controles moeten ervor zorgen dat niemand zelf een plantje kweekt. En grote kwekers verliezen hun afnames bij coffeeshops (die zijn dicht) dus gaan nu 100% voor de export of gewoon hardere drugs of wapens, mensen, das immers makkelijker te vervoeren, zeker als de prioriteit van justitie Cannabis- en straat-criminaliteit is. Dan verliezen we ook nog het voordeel van de ''scheiding van markten'' die onze coffeeshops gecreeerd hebben, Cannabis gaat in de wilders toekomst weer hand in hand met hard drugs, waardoor het dus helemaal niet gek is om op het schoolplein gelijk ook effe pillen en crack te scoren bij dat jochie met wiet.
                              Last edited by dokkie; 11 June 2010, 11:46.

Comment

Last edited by Xtreme; 11 June 2010, 11:12.

Comment

Bezig...
                                X