Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jullie ook zo teleurgesteld over de uitslag van de Verkiezingen??

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Comment

Re: Jullie ook zo teleurgesteld over de uitslag van de Verkiezingen??

Inderdaad haat heeft ook haar flinke portie in de erfenis van 8 jaar ellende...Niet te vergeten al het verdriet wat dat teweeg heeft gebracht.

Comment

Last edited by Xtreme; 11 June 2010, 12:26.

Comment

Comment

In de jaren 30 hadden de mensen honger door de recessie (gaarkeukens). Thans vinden we dat we in een recessie zitten omdat mensen die moeten rondkomen van alleen een AOW- of Bijstandsuitkering geen Sinterklaas cadeautjes voor hun (klein)kinderen kunnen kopen. Overigens heb ik nooit last gehad van joden als ik in Antwerpen ben. De buurt waar de diamantairs wonen is geen "no go area". Zelfs in plaatsen als Culemborg heb je wijken waar je je als Nederlander "unheimisch" voelt. Zelf ken ik nette Marokkanen die zich schamen voor hun criminele landgenoten. Zij betichten hun landgenoten van een mentaliteit die bestaat uit: "kan ik het neuken, kan ik het stelen, kan ik het mollen".

Comment

wow wow wow....
              asta dit forum was niet bedoeld voor t wijzen met een vingertje naar een bevolkingsgroep...
              zou best kunnen dat marrokaanse meisje vervelend zijn, maar dat zijn nederlandse meisjes ook, als je t nieuws volgt, bovendien is iedereen met een NL paspoort Nederlanders, maar omdat wij het onderscheid blijven maken, en de nadruk er op leggen, zullen ze zich altijd buitenstaanders voelen, en zich zodanig opstellen, dat de Nederlander zich er aan ergerd, terwijl deze zo is geworden, door de houding van de Nederlanders in 1e instantie, zo versterkt dat elkaar constant....In plaats als we ons gewoon Durven te verdiepen in Mensen, en niet in hun afkomst, een gesprek aanknopen, worden ze al op voorhand bestempeld, en alles wat gebeurd, is een bevestiging van een al vaststaande mening.....
              Ik geef niet om je afkomst, noch om je religie....het gaat mij om je persoon, je inzet, en waar je voor staat, en tot mijn teleurstelling staat een groot deel van NL, voor rijkdom, zakenleven, lage belastingen beschermen van de rijken, en het wijzen naar een bevolkingsgroep die al een hele tijd in een hoek staat....
              voor de duidelijkheid ik ben zelf een 100% Nederlander, en schaam mij voor de uitslag van de verkiezing, dat een man als Wilders schijnbaar zoveel mensen aanspreekt....
              Mensen zijn mensen, geef iedereen het idee dat ie er bij hoort, kijk naar je zelf, veroordeel niet zonder de juiste kennis
              En mensen doe aub niet net alsof alle nederlandse jongeren zo netjes en beschaafd zijn, want dat is gewoon niet t geval...
              Alleen is dat een geaccepteerd feit, en als iemand van buitenlandse afkomst een fout begaat, moet ie in de gevangenis, het land uit, paspoort worden afgenomen????
              iedereen heeft recht op kansen, iedereen heeft het recht om fouten te maken, niemand is beter als de ander, en mensen moet eens inzien, dat hun houding ten opzichte van mensen van buitenlandse afkomst (ook NEDERLANDERS overigens) deze hele situatie veroorzaakt....hoe zou jij je voelen als je zo werd aangekeken en behandeld?omdat een deel van je volk de fout ingaat??
              en mensen die de vergelijking Hitler/Wilders te ver vinden gaan....Hitler was een Held in eigen land, en populist, tot de oorlog werd verloren, hij predikte rassenhaat, en wilders ook, alleen probeert hij binnen de wet te opereren....
              En Asta je mag dan wel een bezorgde vader zijn, maar ik vraag me af hoe je een vriend van je zoon/dochter van buitenlandse afkomst zult benaderen.....met wantrouwen waarschijnlijk, en dat bepaald ook het verdere beeld wat je van hem/haar zult hebben
              je vergeet dat we allemaal mensen zijn.....
              En omdat misdrijven van Autochtone jongeren minder in t nieuws komen, betekend niet dat ze niet gebeuren, en de grote drugscriminelen in NL zijn nog steeds echte Hollanders hoor....
              Mensen zijn mensen.....benader ieder mens zoals je zelf behandeld wil worden, niet alleen hen uit jou sociale/raciale/religieuze klasse...

En DOKKIE ben jij ook die Dokkie, die Aan het REGULAR blad mee werkt???

P'z
              (no really....P'z)
              Last edited by Floeperd; 11 June 2010, 16:41.

Comment

we kunnen ons er nu wel heel druk om maken,maar dat heeft nu geen zin.ik denk zelf dat dat heel lang gaat duren voor dat dit aan de orde zou komen. laten we eerst het land opnieuw inrichten en dan kunnen we gaan strijden voor het behouden van de coffeeshops. ze zijn niet gek want als ze ze willen sluiten zou dat echt heel dom zijn!!! zo creeer je nog meer criminaliteit.En dat is zouden hun niet willen in de 2de kamer. en als ze het toch doen dan breekt er wel een revolutie uit.gaat gewoon te ver als ze de coffeeshops sluiten.

als we de dienstplicht nou weer terug in zouden voeren?!ik denk dat dat wel zou helpen........
                Last edited by billi-bang; 11 June 2010, 16:43.
                Greetz billi-bang loves the 420 shop.
                sigpic

Comment

@ voor rijkdom, zakenleven, lage belastingen beschermen van de rijken,

Als jij 7 dagen per week werkt en wekelijks zo'n 80 uur draait, geen tijd hebt voor vakantie en dan wel in korte weekend vakanties je laptop meeneemt om van 's-morgens 5 tot 9 toch nog voor de zaak te werken, geen tijd hebt om ziek te zijn en pas halfdood uit je werkruimte komt dan zou je het ook niet leuk vinden om meer dan de helft van je inkomen af te staan ten gunste van mensen die hun hand ophouden. Laat me niet lachen over de armoede van minimumloners. Wat weerhoudt hun er van om als bijbaantje een kranten- of folderwijk te nemen. Wat weerhoudt hun er van om in de weekends of in de vakanties asperges te steken of appels te plukken? Nu moeten we Polen laten overkomen omdat de Nederlanders te beroerd zijn om de handen uit de mouwen te steken. Ik ben er trots op altijd de eigen broek te hebben opgehouden. Ik was in mijn studententijd niet te beroerd om in de weekends scheepsruimen schoon te maken. Waarom moeten de mensen mekkeren als ze tot hun 67 door moeten werken? Werk is leuk, werk geeft zelfrespect en ik zal door blijven werken zolang mijn gezondheid en mijn energie reserves daarin voorzien. Ik zou me doodongelukkig voelen als ik op mijn 67ste zou moeten stoppen met werken. Gelukkig bestaat er nog een ander slag Nederlanders: hardwerkende ondernemers, hardwerkende werknemers die onder vaak barre omstandigheden op boortorens of baggerschepen werken.
                  Veel Nederlanders zijn Jan Salie op pantoffeltjes geworden.
                  Last edited by Xtreme; 11 June 2010, 17:03.

Comment

ben het helemaal met je eens extreme!!! maar zou het net erg vinden als de rijke mensen iets meer belasting mogen betalen en het minimum loon mag dan ook een beetje omhoog.werk zelf in de horeca en weet maar al te goed wat hard werken is.hehehe
                    Greetz billi-bang loves the 420 shop.
                    sigpic

Comment

nogal onzinnig wat je nu zegt, wie zegt dat zij geen kranten of folder wijk nemen?? of asperges steken?? vergeet ook niet, dat er bedrijven zijn die polen aanbieden omdat het de werkgever minder kost, en de eigenaar van het bedrijf dat in die polen ''handeld''
                      dat is die man die zn zakken vult...goed van hem, en zo kunnen de nederlanders wel inpakken, ik ben met je eens dat veel mensen zich te goed voelen voor bepaalde beroepen, toen haalden we gastarbeiders, nu noemen we ze international workforce, maar het probleem ligt dan toch echt aan de regering, die dit toestaat.....en zelfs stimuleerd....dus dat van, nu moeten we polen laten overkomen....nou nee, dat moet niet, maar het gebeurd, omdat die hardwerkende ondernemers, graag geld besparen, op werklonen....en zonder pardon nederlanders eruit flikkeren....dus ik ben het deels met je verhaal eens, maar het is weer te makkelijk beredeneerd, en zeker geen reden waarom men massaal pvv stemt, een partij die haat en verdeeldheid predikt....je legt nu de schuld bij de zogenaamde luie nederlanders, en komt op voor de hardwerkende ondernemers, wel eens bedacht, dat die luie nederlanders gewoon weggesanneerd zijn...door die geweldige ondernemers van je???te oud voor omscholing, en niet interessant voor een werkgever...en dan heb je nog die mensen die een hele hoge opleiding volgen, en er in dat werkgebied geen werk te vinden is....en die willen dan geen werk onder hun opleidingsnivo doen.....maar wil een ondernemer worden....daarvan denk ik, zorg in ieder geval dat je geld verdiend, en voel je niet te goed....ik neem het mensen uit andere landen niet kwalijk dat ze die kans met beide handen aangrijpen....
                      dus je pantoffeltjes verhaal is nogal kort door de bocht....maar ik weet al wel wat je gestemd hebt, in ieder geval een partij met 2 V's
                      Last edited by Floeperd; 11 June 2010, 17:38.

Comment

Feit. Er zijn genoeg vacatures voor werklozen. Als ik een vakantiejob zoek heb ik vaak binnen 1 dag iets.

Laatst zocht ik een uurtje op internet en mocht meteen aan de slag bij een poetsbedrijf. Nettoloon: 12 euro, 10 uur per dag werken. Dat is 120 euro per dag, 4 dagen werk per week. 480 euro. maal 4 weken zou dat zon 1840 euro zijn per maand. Maar daarvoor willen de mensen tegenwoordig niet meer aan de slag blijkbaar. Liever niets doen en 800 euro doppen per maand dan een zwaar jobke.

Als ge geen zware job wilt ga dan studeren, ipv te doppen.

Comment

dat is geen feit, dat is jou overkomen...goed van je...maar geld niet voor iedereen
                          Bovendien geniet je het voorrecht dat je een ''vakantie''baantje zocht...geen levensonderhoud...huur/hypotheek, kinderen, leningen, opleidingen verzekeringen electriciteit water warmte, ohja voedsel,kleding....maar goed...
                          ik had wat meer openmindedness verwacht van cannabis genieters, bob marley was zeker ook maar een luie neger ofniet????
                          en rastafari's moeten christen worden....
                          jammer..

Comment

dus je pantoffeltjes verhaal is nogal kort door de bocht....maar ik weet al wel wat je gestemd hebt, in ieder geval een partij met 2 V's[/QUOTE]

Klopt, jammer dat er geen partij bestaat die nog rechtser is. Beter een kapitalist dan een loser met afgunst. Geld maakt weliswaar niet gelukkig, maar als je toch al gelukkig bent dan liever met geld dan zonder. Een ieder die dit weerspreekt is niet wijs of liegt dat hij barst.

Comment

In tegenstelling tot anderen ben ik gewoon wel een loonslaaf. In sommige beroepen kun je wel tot je 100e werken.
                              Helaas zit ik een sector die het niet tot de 67e vol kan houden.Ja, ik zit in de bouw, en in de wegenbouw wel te verstaan als stratenmaker. Ben ik ook 55 uur mee zoet gedurende de werkweek!
                              Heb jij wel eens een stratenmaker van 65 jaar bij de weg zien liggen? Levend bedoel ik dan, zijn werk beoefenend.

Ik heb er nu 24 jaar opzitten en dan moet ik nog 24 jaar? Dank je de koekoek, werken tot je doodvalt zeker:
                              Ik werk om te leven en leef niet om te werken / ik ben niet te beroerd om te werken, maar ik wil er niet beroerd van worden.

NB>
                              Mocht ik op de PVV gestemd hebben en mijn Adolfje ging me een dag na de verkiezing al proberen te naaien, zou ik me doodschamen dat ik op hem had gestemd!
                              Maar ik heb niet op hem gestemd, want ik wist vrijwel al zeker van deze Nederlander met Indische wortels dat het woorden waren en geen daden........

Comment

Klopt, jammer dat er geen partij bestaat die nog rechtser is. Beter een kapitalist dan een loser met afgunst. Geld maakt weliswaar niet gelukkig, maar als je toch al gelukkig bent dan liever met geld dan zonder. Een ieder die dit weerspreekt is niet wijs of liegt dat hij barst

Serious????maar je gaat mensen met een andere afkomst kwalijk nemen dat ze ook geld willen???Pfoei....dat je kapitalist bent..nahjah...oke, dat is een, maar mensen uitsluiten....iets anders....en ik heb ook liever wel geld, maar niet ten koste van principes en waarden....idiot
                                Fak PVV!

Comment

Bezig...
                                X