Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Belgen, op wie ga je stemmen zondag?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Last edited by lamnesial; 13 June 2010, 01:56.

Comment

Re: Belgen, op wie ga je stemmen zondag?

187 mensen om een stad te besturen is belachelijk, een minister van landbouw, waar maar 2 boeren zijn. Die stad heeft bevoegdheden om een land te besturen.lol

Grtz
      Last edited by westport; 13 June 2010, 06:46.
      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
      Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

Ik ga niet deze keer wegens zeer teleurgesteld in de politiek. Deze verkiezingen waren niet nodig geweest had men durven verantwoordelijkheid opnemen en kosten weer heel veel belastingsgeld. Steeds onverdraagzamer wordend Vlaanderen heeft Bart De Wever met zijn leeuwen-vlaggezwaaiend gevolg toch al tot keizer gekroond. Of de perceptie die veel mensen van NV.A. hebben overeenkomt met de werkelijkheid zal de toekomst uitwijzen. Bereid jullie maar voor op een koude behoorlijk rechtse douche. Arm Vlaanderen
        The more I see, the less I know, the more I like to let it go

Comment

De leeuw verwarmt, ook in slechte tijden. Ik snap niet hoe mensen zo fanatiek kunnen zijn om bijvoorbeeld voetbal en dan totaal geen band hebben met hun land/streek.
          De splitsing is geen doel, het is een middel, en dat komt er hoe dan ook aangezien Vlaanderen meer bevoegdheden nodig heeft.

Ik vind het eigenlijk hypocriet van alle andere V partijen; want zij willen ook een splitsing. We zijn al aan de 7e staatshervorming toe dacht ik, altijd wordt Vlaanderen meer autonoom. NVA zegt niet: Morgen gaan we splitsen, zij zeggen dat die splitsing langzaam maar zeker een feit is.

Pedro ik vrees dat je een beetje beinvloed bent door al die vuile woorden die ze NVA toewerpen. Maar zij zijn gewoon een centrumrechtse partij met slimme mensen in.
          Sociaal-conservatief durft men soms wel eens zeggen.

Moest een splitsing socio-economisch niet nodig zijn; dan zou NVA niet bestaan In tegenstelling tot Vlaams Belang.
          Last edited by lamnesial; 13 June 2010, 11:52.

Comment

Last edited by Shades of Green; 13 June 2010, 11:52.

Comment

Liever anti-wiet dan anti-regering.

Comment

hoezo anti-regering?

Mag ik er even op wijzen aan de mensen die op Groen! stemmen dat zij bijvoorbeeld nog altijd voorstander zijn van Snelbelgwet? Vinden jullie het dan nog steeds de moeite om op deze partij te stemmen gewoon voor hun cannabisbeleid? Vind persoonlijk de erfenis van Mieke Vogels aan Groen! niet zo fraai.
                Mag ik u erop wijzen dat het totaal onmenselijk (hoewel, missn juist wel menselijk, maar onnatuurlijk) is dat bepaalde mensen een denkbeeldige lijn niet mogen oversteken aangezien zij niet het juiste papiertje daartoe hebben..

natuurlijk kun je niet alle vluchtelingen in belgie binnenlaten, maar moet het steeds realistisch zijn? Laat ons toch dat stukje idealisme !
                Last edited by Shades of Green; 13 June 2010, 12:09.

Comment

Comment

Rechts of links, iedereen kiest waar hij of zij op wilt, das DEMOCRATIE.
                    De linkse partijen vindt ik zeer rechts tegenover de begroting en de toekomst van dit vlaanderen etc...

Grtz
                    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                    Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

ja, klopt er zijn integratieproblemen,
                      maar met zulke standpunten scheer je ze allemaal over dezelfde kam, terwijl het merendeel van de vluchtelingen naar hier komt mt goede bedoelingen.. Overgrote deel is bereid om te werken, en ze willen geen sharia in belgie bvb.
                      Moet je dan een hele groep strafen voor de wandaden van een kleine groep rotte appels?
                      Een groot deel van die criminele feiten kan je trouwens linken aan het feit dat ons systeem zo verrot is als iets.. Individualisme en competitie zijn schering en inslag. Mensen worden wijsgemaakt dat ze die wagen van dat merk moeten hebben, of die cola drinken, om hun ego op te krikken. Omdat ze dan beter zouden zijn dan de rest..

groen! was vroeger AGALEV (=anders gaan leve), die wisten dat dit systeem te stressy wordt. teveel druk langs alle kanten. dat er een ieder voor zich mentaliteit opkomt.
                      Dat we chiller moeten leven. Wat imo mogelijk is, met een basis aan luxe op een relaxetere manier samenleven

edeit: hoezo links = rechts ivm begroting?
                      miljonairstaks etc,? is toch niet rechts :p
                      Last edited by Shades of Green; 13 June 2010, 12:37.

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Shades of Green View Post
                          ja, klopt er zijn integratieproblemen,
                          maar met zulke standpunten scheer je ze allemaal over dezelfde kam, terwijl het merendeel van de vluchtelingen naar hier komt mt goede bedoelingen.. Overgrote deel is bereid om te werken, en ze willen geen sharia in belgie bvb.
                          Moet je dan een hele groep strafen voor de wandaden van een kleine groep rotte appels?
                          Een groot deel van die criminele feiten kan je trouwens linken aan het feit dat ons systeem zo verrot is als iets.. Individualisme en competitie zijn schering en inslag. Mensen worden wijsgemaakt dat ze die wagen van dat merk moeten hebben, of die cola drinken, om hun ego op te krikken. Omdat ze dan beter zouden zijn dan de rest..

groen! was vroeger AGALEV (=anders gaan leve), die wisten dat dit systeem te stressy wordt. teveel druk langs alle kanten. dat er een ieder voor zich mentaliteit opkomt.
                          Dat we chiller moeten leven. Wat imo mogelijk is, met een basis aan luxe op een relaxetere manier samenleven

edeit: hoezo links = rechts ivm begroting?
                          miljonairstaks etc,? is toch niet rechts :p

Comment

niet stemmen is ondemocraties dus moeten we stemmen iemand die trots is dat hij of zij niet is gaan stemmen zal 2 dingen kunnen doen vanaf vandaag.
                            Nooit meer over politiek praten want als je niet gaat gaan stemmen ben jij ja jij het grootste probleem in belgie.
                            Ten tweede nooit meer klagen over gelijk wat in belgie want als het puntje op paaltje komt wil jij ja jij er toch niets aan veranderen dus echt in het vlaams : schijtluis.

Vandaag heb ik dus na 20 jaar op de N.va gestemd het vlaams blok is een harde werker en stem kwijt aan mij. Nu eens zien of de boel opgelost geraakt.
                            Das pas echt in een democratie leven en het uitvoeren.

Comment

samenwerken ipv competitie misschien..

nationalisme = groepsindividualisme.
                              Onze groep tegen hun groep
                              en aan de basis ervan ligt persoonlijk individualisme

trouwens, ik wil werken hoor.. werken is normaal...
                              of denk je dat ik op pvda stem omdat ik een "luie profiteur" zou zijn?
                              Last edited by Shades of Green; 13 June 2010, 13:54.

Comment

Hey,

Heb me vandaag serieus over slapen.
                                Dus toen ik toe kwam waren de stemhokjes al toe.

Een geluk dat ik al die fille niet moest doen. Haha

Greatz Sensi Lady.

Comment

Bezig...
                                X