Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

cannabis maakt je helemaal kapot...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: cannabis maakt je helemaal kapot...

Oorspronkelijk geplaatst door sandmanneke View Post
    Cannabis kan voor veel mensen een medisch middel zijn tegen hun ziekte waar de reguliere medicijnen niet meer helpen, en ook als ontspanning voor sommige mensen, die er mens bij blijven, maar na een observatie van ca meer dan een half jaar heb ik ontdekt, dat de meesten van jullie een erg agressief en ordinair en jawel ook voor de vrouwen een hoerig gedrag gaan vertonen, moeten ze zelf allemaal weten, maar ik vraag me wel af of ze weten hoe hun gedrag is na een avond waar ze gerookt hebben, ik denk dat er veel bij zijn die zich schamen zouden als ze zagen wat ze allemaal eruit kramen, ik ben een volwassen man, die soms met rode oren naar de verhalen op de chat zat te lezen wat er werd geschreven en dan de dag erop weer een hele andere wel dezelfde persoon een zeer goed stuk over wat dan ook zag schrijven en andere zag adviseren, waar ik me petje voor afneem, ik heb veel vraagtekens bij de cannabis, wil er nog een tijdje mee door gaan om er achter te komen hoe het werkt bij de meeste mensen, wat me wel wat stoort, is dat er advies soms wordt gegeven aan jongeren, juist voor deze jongere, waar ik leeraar ben op school, wil ik dit doen en er een scryptie over schrijven en proberen hun wat over de cannabis te leren, of het helpt, dat zal voor hun in de toekomst moeten blijken, we leven in een vrij land en iedereen moet zijn keuze kunnen maken, maar hopelijk maken er minder jongeren hun keuze in de weg naar Cannabis!!!
    Hoe kan je nu mensen observeren via een chat?
    Denk je nu werkelijk dat alles wat we hier zeggen ook echt is?
    Dit is een cyber wereld en in een cyber wereld kan en mag mn zijn wie je wil zijn.
    Rode oortjes van een chat
    God was never on your side..

Comment

Na een joint weten de meesten niet meer wat de werkelijkheid is, het hier en nu of de "cyberwereld" waar ze dan in moeten zijn? inderdaad vaak merk of lees ik dat er vele stoere praat komt na het roken en wat drukte, maar om je zo te laten gaan in een zogenaamde cyberwereld en zo je eigen gezin, man, vrouw etc, kan vergeten en vreemd gaan met de andere rokers en een taal eruit gooien, daar had ik geen weet van, en merkte dus op dat dit totaal nieuw was in de observatie, dus weer wat bijgeleerd!

Comment

Vreemd gaan Via chatten? Dat snap ik niet? Kan dat ?
        Na een joint weten de meeste mensen niet meer wat werkelijkheid ,het Hier en Nu , cyberwerld is?
        Wat voor wiet rook jij?
        Wat is observeren in jou ogen?
        Taal waar jij geen weet van hebt ? das onmogelijk je observeert mensen...

Vraag me af of je wel is ooit een jointje gerookt hebt , want volgens mij leef jij in een andere wereld dan de meeste van ons

Comment

[B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

Comment

Hoi Dissi, ja deze info kennen we op school, en hebben die al eens met een groep jongeren door genomen en ook een enquette gehouden onder deze groep, van wel of ooit of nooit gebruiker geweest of nog zijnde, viel ergens allemaal wel mee, was er ook niet van overtuigd dat alle eerlijk de boel hadden ingevuld, dit ging ook over alcohol gebruik, en daar kwamen wel meer gegevens uit, net of ze meer stoer waren over dat is alcohol dronken, maar vaak krijg ik 2 a 3 leerlingen in de klas na het gebruiken van wiet, en ze hebben alle dezelfde "kenmerken" zal ik maar zeggen, geen richtlijn mee te schieten met gevolg, laten liggen slapend op de bank, we weten er verder geen raad mee, een klas alleen zonder toezicht is ook niet wenselijk we kunnen ze dan helemaal niet in de gaten houden, wel merken we dat vele leerlingen zich zeer gaan ergeren aan het gedrag van deze klanten, en vandaar mijn observatie gedrag bij de chat hier, want die stoere taal zie ik hier ook, en als alles voorbij is, zijn het gevoelige jonge mensen die met vele problemen zitten, en wij kunnen ze niet helpen, maar alleen als ze zelf willen door sturen naar afkickcentrums, wat soms, echter te weing ooit lukt met effect, in ieder geval bedankt ook van mij voor deze tip, S

Comment

Je moet goed onderscheid maken tussen de oorzaak en het gevolg.

Oorzaak; De genoemde jongens zijn lui, kunnen niet leren en hebben ook totaal geen zin in school. Gevolg: Ze gaan buiten met vrienden hangen en verdoen hun tijd met jointjes roken.

Of, volgens jou:
              Oorzaak: De jongens roken wiet. Gevolg: Ze gaan lui op de bank liggen en komen niet naar school.

Comment

Hoi ganjagirl, inderdaad het zijn vaak dezelfde personen, ik weet niet of hier ook alcohol gebruik erbij is, maar het valt wel op dat ze totaal anders zijn als ze stonend zijn, de dag erna , alles is dan zo anders, een mens met problemen en eigelijk merkte ik op dat iedereen hier wel met een of ander probleem zit, en dat verwerkt met drugs of alcohol, als je ziek bent en dan gebruikt op doktersadvies of als je zelf het in de hand kan houden om de pijn te bestrijden, merk je andere praat bij die mensen, gr. S

Comment

Potjandikke zeg

Comment

In tegenstelling tot vele broekies hier, ben zelf 43 btw, rook ik met tussenpozen en met mate al wel 24 jaar wiet/hash.
                    Ook een biertje op zijn tijd tijd sla ik niet af, vroeger dronk ik het zelfs met 2 handen...

Ik werk al meer dan 20 jaar bij dezelfde werkgever, heb winterdepressies en ben wel eens overspannen,ik heb een gezin met 3 kinderen. En voldoe nog steeds aan de verwachtingen die men heeft van een normaal mens...

Dus ik geloof die praatjes niet... ontspoorde jeugd heb je overal, verslaafden ( aan welke substantie dan ook) heb je overal, maar houd je je koppie erbij, gebeurt je niks!
                    En die stoere praat op de chat, cyberwereld is fake, dus de meeste uitspraken zullen dat ook wel zijn. Een profiel op het internet hoeft niet je ware aard weer te geven, anonimiteit geeft je vleugels.

Als je in de echte wereld gewoon je ding doet, voorzie ik daar ook geen problemen in. Ontspanning uit zich in vele vormen en uitlatingen, een ieder heeft zijn eigen manier en dat is je recht.

De grootste boosdoeners van tegenwoordig zijn de zachte heelmeesters, een flinke pak voor de broek doet meer wonderen dan het roepen van foei en zeggen dat mag je niet weer doen!
                    Het is niet de schuld van cannabis en alcohol, maar van de maatschappij!
                    Watjespolitiek, instanties, softe ouders en begeleiders die de jeugd moeten vormen in het traject naar het volwassen worden slaan de plank volledig mis.
                    Praatjes vullen geen gaatjes......

Comment

Mooi geschreven Vale

Comment

Ik vind het fout, dat mensen denken dat weed de oorzaak is dat jongeren slapen in de les, veel jongeren gaan gewoon veel te laat slapen, en dit is de oorzaak van overmatig gebruik van pc, of tv kijken, niet door cannabis, als deze jongere dan stoned in de les zitten is gewoon omdat ze een joint voor schooltijd hebben gerookt, en dan moet je zelf die lln straffen, ik ga toch ook niet stoned werken, en ben steeds perfect uitgeslapen op men werk, dankzij weed kan je soms sneller in slaap vallen, dus daar zie ik weer een voordeel in.

Ik zie gewoon dat je mensen observeert met de gedachte in je achterhoofd "die jongeren gebruiken cannabis" dan ga je te snel fout beginnen oordelen en te snel conclusies maken, denk eerst na waarom die jongeren cannabis nemen, verslechten hun resultaten door cannabis gebruik, zijn deze jongeren niet gewoon moe door te laat te gaan slapen, hebben ze geen problemen thuis?
                        Praat met hen voor je ze ziet als junks!!!

Ik ben zelf 22j oud, heb 2j gelede men studies perfect afgerond, toen rookte ik al cannabis, en men resultaten op school waren perfect, ik kwam met iedereen overeen, en had een goede vriendschappelijke band met men leerkrachten,...

Nog 1 klein ding:
                        Ja wij hebben problemen en kunnen misschien stoer doen, maar iedere mens heeft dat, alleen zijn wij open voor elkaars mening en praten er over, in tegenstelling tot andere mensen die alles opkroppen tot ze in een depressie geraken.

Vriendelijke groeten, evel!

Comment

Ochja een weed roker is geen onrust stoker, zou zeggen kom eens naar den alien, daar kan men het best over ons oordelen. Zijn allemaal leuke mensen zonder gestoef en een nek van hier tot in ......

Grtz
                          420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                          Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

"
                            die doktor heeft zeker 20 jaar niet bijgeschoold, huidige stand van zaken weerleggen dit.

grtz

Comment

Ja Sandmanneke
                              Daar zeg je het; jongeren gebruiken het voor of tijdens het schoolgaan en dat is wat er nu net mis is;

ten eerste zijn die jongeren veel te jong om cannabis te gebruiken; cannabis kan enkel een zegen zijn als men bij vol bewustzijn de effecten meemaakt zoals bewustzijnsverruiming; maar dat kan enkel op latere leeftijd omdat zoals bij zoveel zaken je door levenservaring rijper en voller wordt en dit dan ook kan vatten; te jong cannabis gebruiken, daar heb ikzelf ook problemen mee; en dit geeft volwassen bewuste gebruikers zeker geen goede naam

ten tweede is school zeker niet de plek om tijdens de les een beetje te zitten chillen, stoned zijn,... zodat men er totaal de aandacht niet kan bijhouden

dat is dus inderdaad een probleem, maar het is weer niet de cannabis die het grote probleem vormt, maar verkeerd gebruik door verkeerde mensen, op verkeerde plaatsen en verkeerde momenten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sandmanneke View Post
                                merk ik op dat iedereen hier wel met een of ander probleem zit, en dat verwerkt met drugs of alcohol
                                Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

The plant of today, makes the planet of tomorrow.

Comment

Bezig...
                                X