Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

cannabis maakt je helemaal kapot...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: cannabis maakt je helemaal kapot...

Ha Dissi, ik wilde je vragen, waarom je lag te slapen op de bank in de school, ik heb zo 3 leerlingen en weet en krijg er geen antwoord op, alleen dat ze gebruiken en dat doen als ze van huis naar school gaan, ik weet dat het niet de beste thuissituatie's zijn, maar vele hebben dit ook en gebruiken niet, knap van je dat je het zover heb kunnen laten komen en geslaagd, ik wil dit graag ook aan de jongens en een meisje zit erbij, laten lezen, ja dat veel studenten gebruiken ik zelf ook in mijn studie tijd was meestal voor de lol of gewoon is effe samen gezellig zijn, maar we hadden al een oudere leeftijd, en die uit mijn klas zitten tussen de 15 en 17 jaar, en we willen ze alleen maar helpen, maar ze zijn schijnbaar nog niet zover, misschien hebben ze de hulp wel helemaal niet nodig en komen ze er zoals jij ook, zou mooi wezen, nog proficiat met je prachtige diploma met onderscheiding! S

Comment

Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

The plant of today, makes the planet of tomorrow.

Comment

Het ligt idd veel aan de opvoeding van die jongeren. En hoe komt het dat 'alle' luierikken ook nog eens cannabis roken? Omdat hun ouders niet naar hun kinderen omkijken en ze daardoor de kans krijgen om op veel te jonge leeftijd te beginnen met drugs. Jongeren hebben het nog moeilijk met grenzen. Bij een strenge opvoeding komen ze daar natuurlijk ook wel met in contact maar in mindere mate, als ze eens buiten mogen in de maand naar een feestje...

Het is een beetje absurd om te zeggen dat alcohol slecht is en van iedereen een agressief monster maakt die gans zijn gezin kapot maakt...
        Terwijl de overgrote meerderheid het elke dag gebruikt zonder dat er een probleem is..

gegroet

Comment

Als je toch elke dag alcohol gebruikt kan men beter even langs de doktor gaan. (Of het moet bij 1 wijntje per dag blijven).

Natuurlijk heeft de kwestie met jongeren iets met de opvoeding te maken. Maar in hoe verre mate? Ook al ben je streng opgevoed, ben je van nature al avontuurlijk dan probeer je zowiezo een keer cannabis, ongeacht of je streng opgevoed wordt of niet.

Meer ik ben het met jullie eens dat het vooral de jongeren zijn die aan hun lot worden overgelaten, die al jong beginnen met cannabis.
          [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

Comment

Het slechte imago hoort niet bij cannabis, het zijn mensen die het gebruiken. Als iemand teveel werkt, terwijl die eigenlijk bij ze gezin moet zijn, maar de schade die het gezin oploopt is relatief in dez emaatschappij, is werk nu slecht? onzin stigma's zijn t.

het is echt tijd voor een dikke reality pil,

Cannabis is niet verslavend, zeker niet in vergelijking met andere genotsmiddelen of gewoontes.
            Van cannabis wordt je niet gek(ker), als je het niet al was.
            Cannabis maakt je niet impotent.
            Cannabis kan toegepast worden voor verlichting of zelfs genezing van veel medische klachten.
            Als jongeren cannabis roken dan worden ze niet gek.
            Van cannabis wordt je niet lui, dat wordt je door tv kijken en doelloos zijn.
            Door cannabis raak je niet falliet, dat komt omdat je niet bewust met geld omgaat. je kan dan falliet raken aan alles wat lekker is.
            Coffeeshops bepalen maar voor een klein deel de prijs van wiet, de prijs van wiet wordt voornamelijk bepaald door de kwekers, of En tussenpersonen, en ligt direct verbonden met de soort wiet en haar kwaliteit, in kwestie.
            Cannabis kun je wel de hele dag roken zonder echt naar de klote te gaan.
            na een tijd roken, raak je meer gewend, en zul je bijna automatisch ook meer gaan roken.
            lachkick's en vreetkicks verdwijnen naar lang(jaren) regelmatig roken.
            Door dagelijks blowen, zul je niet meer dromen, of je herinnerd ze niet meer, das nog maar de vraag. in ieder geval zul je na het stoppen met blowen ook weer gaan dromen.
            Er zijn geen benoememswaardige afkickverschijnselen gedurende het stoppen met blowen, ook na regelmatig en echt lang blowen, stoppen met tabak roken blijkt hardnekkiger.

En dit kan der ook nog wel bij:
            De menselijke zucht naar cannabis en het nederlandse model van een gedoogbeleid is de perfecte controle tool om grote groepen bezig te houden. zolang we knokken voor legalisatie terijl we onszelf suf blowen aan gedoogde wiet uit gedoogde coffeeshops zullen we nooit echt doortrappen, en dat zien we ook, als er weer eens een cannabis demonstratie is, dan komen er heel weinig mensen, zeker in vergelijking met een land waar wiet niet is gedoogd en dus niemand wordt gepapt met met halve wortels.

Dus wat nouw gedogen. schrap dat cannabis kweek verhaal uit het strafrecht en legaliseer nu eindelijk de achterdeur, dan kennen we eindelijk verder. Er is nu een landelijk gedoogbeleid, maar alles betrefd coffeeshops, en handhaving van hobbykwekers wordt locaal geregeld. Coffeeshops veroorzaken geen tot weinig overlast dat doen anderen.

betreft de menu's, er zijn zo weinig lekker soorten in de shops, omdat in de stekken markt maar een paar populaire soorten rond gaan. Derbij gebruiken de grote kwekers geen zden, maar stekken. Al die soorten die lekkere exotische soorten die in de zaden markt verkocht worden, raken maar heel zelden op het menu van een coffeeshop, mischien als ze een cuppie willen scoren en omdat toevallig een eigen seedbank derbij hebben. Al moet ik zeggen dat de laatste jaren iets beter wordt. al wordt ik nu al die haze wel weer zat, en in een lekker indicaatje soms moeilijk te vinden.
            owja van cannabis kweken wordt je niet snel en makkelijk rijk, dat worden je van cannabis handel. wat mogelijk wordt gemaakt door het achterdeur probleem, het gedoogbeleid..

Verder is cannabis gewoon een plant, een kruid, een stof, een product, en alle ellende die men aanhaalt betrefd cannabis is hoogstwaarschijnlijk te danken aan de persoonlijke instelling en gewoontes van de mens of mensen, in die situatie, in kwestie en heeft verder niets met cannabis tedoen.

kut stigma's

Comment

Dokkie
              Duidelijk gesteld; net wat ik denk

Comment

Draai er nog 1
                God was never on your side..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dokkie View Post
                  ...
                  Cannabis kun je wel de hele dag roken zonder echt naar de klote te gaan.
                  na een tijd roken, raak je meer gewend, en zul je bijna automatisch ook meer gaan roken.
                  lachkicks en vreetkicks verdwijnen naar lang(jaren) regelmatig roken.
                  Door dagelijks blowen, zul je niet meer dromen, of je herinnerd ze niet meer, das nog maar de vraag. in ieder geval zul je na het stoppen met blowen ook weer gaan dromen
                  ....
                  Klopt volledig!

Comment

Last edited by moreweed; 3 July 2010, 23:02.
                    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Goed eten,goed slapen en genoeg water werkt wel voor mij

Comment

Het is inderdaad maar net hoe je er mee omgaat.

Comment

Aankomende dinsdag ben ik 3 weken gestopt met blowen! Hiervoor rookte ik 3-5 joints per dag, 20 jaar jang. Ben op m'n 16de begonnen en ben ondertussen dan dus 36 natuurlijk. Eerst even de reden van het stoppen, dat is omdat ik 2 jaar geleden een hoestje begon te kweken die steeds erger werd. Op een gegeven moment had ik (denk ik) 1 long vol met van dat taaie slijm en dat kon ik alleen maar loshoesten als ik op bed lag en dan op mijn rechterzijde.

Een paar weken geleden kwam ik in de ziektewet omdat ik door mijn rug was gegaan en zat als gevolg daarvan elke dag binnen en ik rook ook nog normaal zeg maar dus zat de hele dag in mijn eigen second hand smoke. Toen kreeg ik het wel zo benauwd dat ik echt letterlijk voor de spiegel heb gestaan en besloten heb te stoppen met blowen en voortaan buiten te roken.

Hoppa hoesten weg. longen leeg en 0,0 bijwerkingen van het stoppen. Zal het sterker maken, ik slaap nog langer ook. Mijn dromen zijn wel wat apart maar ook best wel grappig. Kan ze eindelijk onthouden lol.

Ik heb er nog wel zin in maar that's it. Ik tril niet, geen hoofdpijn. Slaap prima in en ook nog uit (gemiddeld 2 uur langer dan voorheen). Eetlust is hetzelfde en ben niet sjagerijnig of aangebrand.

Misschien ga ik het wel weer doen maar voor mijn eigen gezondheid ff niet. Plus wil ook even bewijzen dat het voor sommigen geen probleem hoeft te zijn. Uitzonderingen zijn er altijd natuurlijk. Zat letterlijk te wachten op de dag dat ik gek zou worden of zou ontploffen maar tot nu toe niets aan het handje en ik neem aan dat het zo blijft...

Peace!

Comment

hey even op inpikken rook ook al jaren is wel nooit zo erg geweest dat ik een long moest uithoesten maar spreek ook over meer dan 20 jaar .
                            ga hier dan wel aan toevoegen dat ik al verschillende keren gestopt ben 1 jaar , 3jaar dan eens paar maanden dan enkel in het weekend tijden aan een stuk .
                            en volg je in alles wat je zegt het is gewoon zo kan zelfs aftellen op kalender wanneer die (rare dromen ) stoppen of beter worden is ook enige soort van afkickverschijnsel dat ik kan vernoemen plus in begin onrustig slapen maar na een week of 7 stabiliseerd alles kan je gewoon slapen en fuctioneren .
                            was juist 1 jaar en half gestopt nu terug 6 maand bezig gewoon weer even extra tijd voor te genieten van een joint .
                            maar ieder zal dit wel anders ervaren zeker

grtz

Comment

Hey Mr Bullet thanks voor je reply. Dus nog een paar weken raar dromen voor mij haha.

Voorheen droomde ik ook wel maar dat was meer "normaal" als je het zo kunt noemen. Nu droom ik dingen als vreemde combinaties van bekenden of over mensen die ik juist helemaal niet ken. in m'n blootje door de stad wandelen, auto in de gracht rijden en vervolgens zitten wachten tot ie weer droog is, sex met vrouwelijke collega's. Zo kan ik nog wel een lijstje maken. Moet er smorgens wel om lachen en ben alweer benieuwd wat ik de volgende nacht mee maak. Dit zal inderdaad wel een afkickverschijnsel zijn maar is zeker niet vervelend.

Waarom was je gestopt en weer begonnen?

Comment

hey ijscoman ,
                                Was gestopt omdat ik door omstandigheden op een nieuw werk moest beginnen en half jaar avondschool moest volgen en er geen tijd meer was met nog een groot gezin bij om te genieten van een joint .
                                En ben weer herbegonnen omdat ik terug een operatie nodig en en daardoor dus al 6 maand thuis zit .
                                net terug van onderzoek wat weeral geen goed nieuws was het is niet levensbedreigend maar mag geen fysiek werk meer doen en dat is al even erg voor mij .
                                succes met nuchtere periode

grtz

Comment

Bezig...
                                X