Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

cannabis maakt je helemaal kapot...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: cannabis maakt je helemaal kapot...

Ik draai eerdaags het ziekenhuis in om aan te sterken en wat gewicht terug te krijgen .
    Mijn dokter weet dat ik blow en heeft er geen probleem mee maar nu heb ik hem voor gelegt om mijn Verdamper te mogen gebruiken tijdens mijn opnamen maar daar moest hij eerst met andere overleggen
    Heb hem veel info verstrekt over de Verdamper en de werking , de site laten zien www.de-verdamper.nl nu maar hopen op een positief geluid , anders moet ik toch elke dag even een stukje " lopen " voor zelf medicatie

Ventje
    Living in Second live for real

Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

Comment

Richting week 4 en gaat echt prima! Wat ik eerder aangaf, ik heb nog wel zin maar verder niet. Mijn hoesten kwam trouwens echt door het vele gebruik van tabak. Net als Ventje hierboven heb ik een verdamper geprobeert maar vind dat niet fijn. Het smaakt niet hetzelfde en vind het gewoon anders dan een joint tussen de vingers.

@Ventje, succes ermee en anders idd een stukje wandelen! Is ook wel goed voor je denk ik en ook denk ik dat de zusters en je mede kamer gebruikers niet blij zijn als je daar zit te (ver-) dampen Sterkte met aansterken!

Greetz
      Last edited by ijscoman1; 20 April 2013, 11:05. Reden: per ongeluk dubbelpost + smiley "lol"wil niet weg

Comment

een vertelde mij precies hetzelfde vandaag!

Comment

Helaas ben ik COLDTURKEY gestopt , ik kon helemaal niks meer , geen kracht geen fut helemaal niks maar ik ben er nog en over een paar maanden gaan we gewoon weer voorzichtig beginnen want aan de weed lag het niet

Tnx Ijscoman

Ajo
          Ventje
          Living in Second live for real

Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

Comment

Bezig...
          X