Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wiet maatje v gezocht

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Een lagere stand vind ik zonde, want haal je dan wel het maximale eruit kwa thc, als je dit met de hoogste stand vergelijkt?

Comment

filedata/fetch?id=1276024&d=1564556506&type=thumb
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

Comment

Vertel mij dan wat ik volgens jou niet weet.

Comment

Verdampen heet het NIET verbranden
          God was never on your side..

Comment

Hoi Belladonna,

Inderdaad, dan ga ik te ver met verdampen.
            Ik moet dus minder dan 10 heisen nemen.
            Hiervan doe ik er eerst 8, en bekijk dan of het aangebrand is.

Comment

Het is niet aangebrand, maar moet het maximale houden bij 7 hijsen, daarna verandert de smaak meer
              Maar goed dat merk ik toch wel, en het gaat maar om zo'n 0,15 gram wiet.

Comment

Jammer dat er niet meer wiet in past haha.

Comment

Nee als ik jou was zou ik is goed info gaan zoeken want door je verdamper op hogere temperatuur te zetten verbrand je de wiet
                  En ik weet niet hoe je er bij kom maar het is niet zo hoe hoger je temperatuur hoe meer thc je binnen krijg.
                  Ik Vap op 180/190 graden das meer dan voldoende
                  Er zijn zoveel Topic's hier over verdampen van Cannabis en Temperaturen

Medicinale gebruikers opgelet!

De temperatuur waarop je je vaporizer instelt is van grote invloed op het effect dat je ervaart. Er zitten enorm veel actieve stoffen in cannabis, en die hebben verschillende temperaturen nodig om naar voren te komen. De zes voornaamste stoffen, hun werking en de benodigde temperatuur hebben we daarom hier voor je uitgeschreven:
                  Delta-9-THC

• Temperatuur: Werking: Zorgt ervoor dat de gebruiker zich licht in het hoofd gaat voelen, "high".
                  • Medisch: Pijnstiller, ontstekingsremmer, antioxidant, anti-emeticum (tegen braakneigingen) en geeft een euforisch effect.

CBD (cannabidinol)
                  • Temperatuur:Werking: Zorgt voor een rustgevend gevoel en maakt het effect van de THC sterker.
                  • Medisch: Angstreductie, pijnstillend, anti-psychose, ontstekingsremmer, antioxidant en antispasmodicum (krampstillend)

CBN (cannabinol)
                  • Temperatuur: Werking: Afbraakproduct, veroorzaakt een dronken gevoel en kan lijden tot een high die lijkt op te komen maar nooit echt doorbreekt. CBN is extreem complex en er is hier weinig over terug te vinden.
                  • Medisch: Kalmeringsmiddel, slaapmiddel, antibiotisch.

CBC (cannabischrome)

• Temperatuur:Werking:werkt samen met de THC om het gevoel aangenamer te maken. Sterke gelijkenissen met CBD.
                  • Medisch:ontstekingsremmer, antibiotisch en schimmelwerend.

CBG(cannabigerol)

• Temperatuur:Werking:Medisch: ontstekingsremmer, antibiotisch, schimmelwerend en bloeddrukverlagend.

THCV(tetrahydro-cannabivarin)

• Temperatuur:Werking: THCV zou invloed hebben op de snelheid waarmee de roes toeslaat. Vooral cannabis uit Afrikaanse en Aziatische landen zouden een hoog THCV gehalte hebben. Een deel van de geur die vrijkomt voor de effectieve verbranding of consumptie van cannabis zou hieraan gelinkt zijn alsook het sterke hoesten bij inname.
                  • Medisch: pijnstillend en euforisch effect.

Even wat bij elkaar gevonden Info waar je misschien iets aan hebt
                  God was never on your side..

Comment

Ik dacht hoe hoger de temperatuur hoe meer thc er vrij komt.
                    Tot nu toe bevalt de hoogste stand 210 graden mij het beste.

Comment

Hoe kan ik iemand een persoonlijk bericht versturen?

Comment

Boven aan zie je notifications, berichten en dan je naam. Als je op berichten klikt kan je daar een bericht versturen via een nieuw bericht. Ik dacht dat je 30 dagen lid moest zijn om een PM te kunnen versturen.
                        Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Ik rook altijd alleen en ga dan gewoon een beetje het forum af
                          Genoeg leuke mensen om een beetje mee te praten.

Wel oppassen dat je geen last krijgt van profiteurs.. gratis wiet klinkt bij veel mensen goed in de oren denk ik

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

Comment

Hoi Stemma,

Ja de optie zie ik nog steeds niet.
                            Iets meer geduld nog opbrengen.

Comment

Ik zal je een testbericht sturen, dat moet wel kunnen.

Edit, je hebt optie ontvangen PM s uitstaan of het kan nog niet.
                              Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Hoi Stemma,

Het is nog niet geactiveerd de pm optie.

Comment

• Jointjedraaien
                                  Jointjedraaien commented
                                  Editing a comment
                                  Pm mogelijkheden krijg je vanzelf na 20 Berichten en 30 dagen.
                              Bezig...
                              X