Een lagere stand vind ik zonde, want haal je dan wel het maximale eruit kwa thc, als je dit met de hoogste stand vergelijkt?
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wiet maatje v gezocht
Collapse
X
-
Nee als ik jou was zou ik is goed info gaan zoeken want door je verdamper op hogere temperatuur te zetten verbrand je de wiet
En ik weet niet hoe je er bij kom maar het is niet zo hoe hoger je temperatuur hoe meer thc je binnen krijg.
Ik Vap op 180/190 graden das meer dan voldoende
Er zijn zoveel Topic's hier over verdampen van Cannabis en Temperaturen
Vanaf 1 september 2003 is in Nederland medicinaal gebruik toegestaan en is marihuana verkrijgbaar op doktersrecept bij een apotheek
Medicinale gebruikers opgelet!
De temperatuur waarop je je vaporizer instelt is van grote invloed op het effect dat je ervaart. Er zitten enorm veel actieve stoffen in cannabis, en die hebben verschillende temperaturen nodig om naar voren te komen. De zes voornaamste stoffen, hun werking en de benodigde temperatuur hebben we daarom hier voor je uitgeschreven:
Delta-9-THC- Temperatuur: Werking: Zorgt ervoor dat de gebruiker zich licht in het hoofd gaat voelen, "high".
- Medisch: Pijnstiller, ontstekingsremmer, antioxidant, anti-emeticum (tegen braakneigingen) en geeft een euforisch effect.
CBD (cannabidinol)- Temperatuur:Werking: Zorgt voor een rustgevend gevoel en maakt het effect van de THC sterker.
- Medisch: Angstreductie, pijnstillend, anti-psychose, ontstekingsremmer, antioxidant en antispasmodicum (krampstillend)
CBN (cannabinol)- Temperatuur: Werking: Afbraakproduct, veroorzaakt een dronken gevoel en kan lijden tot een high die lijkt op te komen maar nooit echt doorbreekt. CBN is extreem complex en er is hier weinig over terug te vinden.
- Medisch: Kalmeringsmiddel, slaapmiddel, antibiotisch.
CBC (cannabischrome)- Temperatuur:Werking:werkt samen met de THC om het gevoel aangenamer te maken. Sterke gelijkenissen met CBD.
- Medisch:ontstekingsremmer, antibiotisch en schimmelwerend.
CBG(cannabigerol)- Temperatuur:Werking:Medisch: ontstekingsremmer, antibiotisch, schimmelwerend en bloeddrukverlagend.
THCV(tetrahydro-cannabivarin)- Temperatuur:Werking: THCV zou invloed hebben op de snelheid waarmee de roes toeslaat. Vooral cannabis uit Afrikaanse en Aziatische landen zouden een hoog THCV gehalte hebben. Een deel van de geur die vrijkomt voor de effectieve verbranding of consumptie van cannabis zou hieraan gelinkt zijn alsook het sterke hoesten bij inname.
- Medisch: pijnstillend en euforisch effect.
Even wat bij elkaar gevonden Info waar je misschien iets aan hebt
God was never on your side..
Comment
Comment