Ik gebruik gemiddeld rond de 5 gram per week. Dat ligt er een beetje aan hoe ik me voel. Dus soms wat minder en soms wat meer
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Hoeveel wiet gebruiken jullie?
Collapse
X
-
ik rook ongeveer tussen de 1,5 en 2 gram per dag, het is een beetje een duur alternatief voor de ritalin en rook overdag alleen een hele lichte kush en in de avond soms een zwaardere wiet soortje.
er zijn periodes dat ik meer ga roken en dan ga ik altijd na waarom dat zo is , want het kan ook een functie hebben.
soms ben ik ergens enthousiast voor en word ik wat drukker en rook ik soms 1 meer en als ik dan mezelf erop aanspreek is het dubbel maar ga ik meer roken uit gewoonte dan rook ik meestal een paar dagen wat hasj want de 1,5 tot 2 is de max voor mij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View PostMooi dat je zo tevreden bent met het vapen!
Ik slaap er ook heel lekker en vooral lang op, maar ik gebruik niet elke dag.
Is dit 185 gr of meer? Wellicht speelt het ook een rol welke wietsoort men neemt om goed te kunnen slapen.
Comment
-
ohhh man veel te veel.
Wat zou t zijn? 4 gram? 5? op een dag?
Weeg t al lang niet meer, maar als ik t toevallig tussendoor eens doe gaat er per keer zo'n ongeveer 1 komma nogwat in mn grinder en ik grind wel minstens 4x per dag dusja
Ga wel binnenkort weer wat minderen denk ik, is niet meer leuk zo met zo'n hoge tolerantie
Comment
Comment