Ik moet dit even kwijt, misschien kunnen jullie me helpen met een oplossing. Ik blow niet elke dag maar ik heb periodes dat ik het doe (1 maand lang veel en half jaar niet zegmaar). Elke keer als ik een sativa of 50% sativa rook dan trip ik hard. ik weet soms even niet waar ik ben of wat er gebeurt, mijn hartslag is zo bizar hoog dat ik er af en toen bang van word . Als ik mn ogen dicht doe zie ik closed eye visuals, ik vind dit soms best leuk. Maar soms is het enorm heftig en heb ik liever dat het stopt want ik kan echt gek in mn hoofd worden ervan. Als ik stil zit voel ik mezelf omhoog en omlooggaan op een snel tempo, allerlei vreemden ervaringen in mijn hoofd en lichaam.
Dit alles heb ik bij een HALVE joint al. Hoe kan dit???
Ik heb bij andere drugs (truffels / paddo's / LSD geen rare of extreme ervaringen.
Wiet is voor mij heftiger dan truffels of lsd .
Ik heb nog geen indica geprobeerd maar denken jullie dat het minder heftiger is bij indica?
Dit alles heb ik bij een HALVE joint al. Hoe kan dit???
Ik heb bij andere drugs (truffels / paddo's / LSD geen rare of extreme ervaringen.
Wiet is voor mij heftiger dan truffels of lsd .
Ik heb nog geen indica geprobeerd maar denken jullie dat het minder heftiger is bij indica?
Comment