Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Chemicalien in Amnesia Haze?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Chemicalien in Amnesia Haze?

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

    Ik heb een paar vraagjes over chemicalien in / over Amnesia Haze, ik heb me suf lopen zoeken op het internet en ik kan niks vinden. Ik wil er wel bij vermelden dat ik absoluut niet weet hoe wiet groeit enzo.

    Worden er chemicalien gebruikt voor Amnesia Haze? Is het standaard per wietplant dat er chemicalien worden gebruikt of is het persoonlijk voorkeur? Kan het verschillen per coffeeshop of er chemicalien worden gebruikt?

    Alvast bedankt voor jullie reacties.

    Met vriendelijke groet,
    NikitaKatt

    #2
    Re: Chemicalien in Amnesia Haze?

    Je kunt alle soorten wiet verzieken met chemicalien. Een integere kweker zal geen gevaarlijke stoffen gebruiken, deze kweker zal minimaal 2 weken voor de oogst stoppen met bemesten en hij zal zijn wiet nooit verzwaren met troep. Verzwaarde wiet kun je nog wel op het oog herkennen. Ingeval te lang is doorbemest kun je dat proeven, dan ben je echter te laat omdat je inmiddels hebt gekocht.
    Niettemin, de meeste shops zijn integer en verkopen geen troep. Bekijk de reviews van de coffeeshops maar op dit forum. Toch kweken velen van ons zelf. Enerzijds om geen vervuilde troep te moeten roken en anderzijds omdat het een leuke hobby is die voor een goedkoop rokertje zorgt.

    Comment


      #3
      Re: Chemicalien in Amnesia Haze?

      Normaliter zouden er geen chemicalieen worden gebruikt. En als deze gebruikt worden niet meer op het laatste moment.

      Dit kan zoiezo wel verschillen per shop omdat elke shop zijn wiet van een andere kweker haalt.

      Maar dat de wiet zelf echt chemicalien bevat lijkt mij sterk.
      NLX outdoor kweek 2011
      Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
      De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

      Comment


        #4
        Re: Chemicalien in Amnesia Haze?

        Heel erg bedankt voor jullie antwoord.

        Comment


          #5
          Re: Chemicalien in Amnesia Haze?

          zitten er ook chemicalien in neuspoeders?ik heb me suf lopen zoeken op het internet moet er ook bij zeggen dat ik geen idee heb hoe ze neuspoeders maken.bvd

          Comment

          Bezig...
          X