Hej beste Jointjedraaiers!!
hier beginnen de kriebels alweer voor de zomer van 2019.
Ik ben al druk aan het rondkijken naar een mooie tuinkas voor de volgende dames.
ben van plan om dit jaar gewoon weer met autoflowers te beginnen zodat er in iedergeval mooi op tijd geoogst kan worden.
heeft iemand nog suggesties voor een mooi soortje die je echt eens geprobeerd moet hebben ?
ook was ik erg benieuwt wat de rest van plan is !
zet het hier onder met evt wat mooie fotos van vorige jaren.
ben heel erg benieuwt ! Zal hier onder even een foto zetten van de huidige micro kweek.
wel heel grappig om te zien, ik heb mijn aarde hergebruikt zodat alle voeding er uit zou zijn.
( had niks anders in huis.. ik weet het..Plannen !! )
Na de zaadjes te hebben ontkiemt en in de pot te hebben gedaan kwamer er na 4 dagen geen 3.. maar 6 plantjes boven!
Kon het eerst niet plaatsen... maar ik denk dus dat 1 van de autoflowers van de vorige ronde zaadjes hebben aangemaakt en deze in de aarde terecht zijn gekomen.
wonder boven wonder waren alle plantjes vrouwelijk en doen het super !
iedereen alvast een goede winter en op naar het voorjaar !!
met groene groet, fladderkak ^^
hier beginnen de kriebels alweer voor de zomer van 2019.
Ik ben al druk aan het rondkijken naar een mooie tuinkas voor de volgende dames.
ben van plan om dit jaar gewoon weer met autoflowers te beginnen zodat er in iedergeval mooi op tijd geoogst kan worden.
heeft iemand nog suggesties voor een mooi soortje die je echt eens geprobeerd moet hebben ?
ook was ik erg benieuwt wat de rest van plan is !
zet het hier onder met evt wat mooie fotos van vorige jaren.
ben heel erg benieuwt ! Zal hier onder even een foto zetten van de huidige micro kweek.
wel heel grappig om te zien, ik heb mijn aarde hergebruikt zodat alle voeding er uit zou zijn.
( had niks anders in huis.. ik weet het..Plannen !! )
Na de zaadjes te hebben ontkiemt en in de pot te hebben gedaan kwamer er na 4 dagen geen 3.. maar 6 plantjes boven!
Kon het eerst niet plaatsen... maar ik denk dus dat 1 van de autoflowers van de vorige ronde zaadjes hebben aangemaakt en deze in de aarde terecht zijn gekomen.
wonder boven wonder waren alle plantjes vrouwelijk en doen het super !
iedereen alvast een goede winter en op naar het voorjaar !!
met groene groet, fladderkak ^^
Comment