Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

nieuwe manier van drogen!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    nieuwe manier van drogen!

    Korting op 420shop
    knipping 057.jpglekker handig en veel sneller

    #2
    Re: nieuwe manier van drogen!

    geforceerd drogen is niet altijd optimaal.

    als ik wat nodig heb dan flikker ik dat in de magnetron
    Veel gestelde vragen over het forum
    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL
    "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

    Comment


      #3
      Re: nieuwe manier van drogen!

      bedankd voor de tip want ik moet zo roken

      Comment


        #4
        Re: nieuwe manier van drogen!

        Is dit niet een beetje zonde van je rokertje?
        Zover ik weet is het droogproces toch wel belangerijk voor de kwaliteit en smaak !

        Comment


          #5
          Re: nieuwe manier van drogen!

          Is idd doodzonde van je wiet om dit geforceert te gaan drogen.

          Comment


            #6
            Re: nieuwe manier van drogen!

            De eerste wiet die lekker smaakt moet ik (na zo'n 45 jaar ervaring) nog tegenkomen. Zaadleveranciers beweren soms dat wiet naar thee ruikt, naar limoen, naar aardbeien e.d. In de rook die er vanaf komt heb ik deze smaken/geuren nooit kunnen herkennen. Voor mij blijft het een smerig luchtje, zelfs uit de vaporizer. Enigszins acceptabele aroma's, mits gevaporized, vind ik terug in rode libanon, hia, nepal of afghaan. (Wellicht zijn er meer) Maar dan spreek je over hasj, waarbij je geen terpenen verbrandt en inhaleert. Misschien komt dit doordat ik nooit gerookt heb en sigarettenrook weerzinwekkend vind. Daarom spuit ik liever een bus butaangas door m'n zelf gekweekte wiet: de olie is dan in ieder geval zuiver en geeft niet de idee dat je een vuile asbak aan het leeglikken bent.
            Last edited by Xtreme; 29 September 2010, 14:24.

            Comment


              #7
              Re: nieuwe manier van drogen!

              Ja maar mijn ervaring is dat als je het zo snel droogd,je een hele vieze scherpe smaakt krijgt aan je wiet,en dit zeker niet bevordelijk is voor de smaak. En ik vind bepaalde soorten dus wel lekker smaken, bv een lekker haze of BB, maar ja over smaak valt niet te twisten laten we maar zeggen.
              Ik rook overigens wel tabak,mss dat dat het is !

              Comment


                #8
                Re: nieuwe manier van drogen!

                Hier is een idee wat niet geforceerd drogen is (door te hoge) temperatuur: je gooit een topje in een potje met rijst bijna vol zit, ik principe zou de rijst toch vocht uit de wiet moeten trekken?
                Nog niet geprobeerd, maar zou wel leuk zijn als iemand het probeert

                Comment


                  #9
                  Re: nieuwe manier van drogen!

                  knipping 081.jpgknipping 080.jpgknipping 082.jpgknipping 083.jpgkan je nu je lol op
                  Last edited by Jointjedraaien; 17 November 2010, 11:48.

                  Comment


                    #10
                    Re: nieuwe manier van drogen!

                    Oorspronkelijk geplaatst door Xtreme View Post
                    De eerste wiet die lekker smaakt moet ik (na zo'n 45 jaar ervaring) nog tegenkomen. Zaadleveranciers beweren soms dat wiet naar thee ruikt, naar limoen, naar aardbeien e.d. In de rook die er vanaf komt heb ik deze smaken/geuren nooit kunnen herkennen. Voor mij blijft het een smerig luchtje, zelfs uit de vaporizer. Enigszins acceptabele aroma's, mits gevaporized, vind ik terug in rode libanon, hia, nepal of afghaan. (Wellicht zijn er meer) Maar dan spreek je over hasj, waarbij je geen terpenen verbrandt en inhaleert. Misschien komt dit doordat ik nooit gerookt heb en sigarettenrook weerzinwekkend vind. Daarom spuit ik liever een bus butaangas door m'n zelf gekweekte wiet: de olie is dan in ieder geval zuiver en geeft niet de idee dat je een vuile asbak aan het leeglikken bent.
                    Ik geef je gelijk...Maar de varporizer op 185 graden bevalt me beter dan op 220.

                    Comment


                      #11
                      Re: nieuwe manier van drogen!

                      Cannabis is net als wijn die moet rijpen in kranten en weckpotten en pas na 3 maanden is hij lekker en na 6 maanden heb je top wiet.

                      Groetjes
                      God was never on your side..

                      Comment


                        #12
                        Re: nieuwe manier van drogen!

                        Oorspronkelijk geplaatst door tumble trimmert View Post
                        [ATTACH=CONFIG]52109[/ATTACH] kan je nu je lol op
                        Lol.. zie dat je magische toverrijst hebt gebruikt..? Dat komt wel goed
                        - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
                        - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

                        Comment


                          #13
                          Re: nieuwe manier van drogen!

                          heb zelf even wat uitgetest, maar ik ben zelf tot de conclusie gekomen dat zelfs na maar 1 dag watercuren het geforceerd drogen veel beter uitpakt en dat de kwaliteit een enorme sprong erop vooruitgaat dan wanneer je het meteen geforceerd gaat drogen.
                          De topjes die ik meteen geforceerd droogde kwamen er erg zanderig, maar wel plakkerig van de thc uit. Maar na 1 dagje watercuren en dan geforceerd drogen zorgde voor compacte harde toppen, met een veel betere smaak.
                          Dus als je echt per se snel geforceerd wat te roken wil hebben, raad ik toch enigzins aan het snel een dagje te laten watercuren. Dit verneukt je wiet lang zo erg niet en geeft je toch je rokertje, al is het altijd beter om het 'lange' process te volgen
                          it's his line so only God knows
                          Grtz Kush

                          Comment


                            #14
                            Re: nieuwe manier van drogen!

                            snel dat wel he! maar niet echt lekker.

                            Comment


                              #15
                              Re: nieuwe manier van drogen!

                              Je zal maar zonder zitten

                              Thuis drogen we het wel eens in de zon en het is altijd beter dan de hele dag jamaican roken

                              Magnetron vind ik minder dan hoor je de hars bolletjes knetteren

                              Ajo
                              Ventje
                              Living in Second live for real

                              Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

                              Comment

                              Bezig...
                              X