Zonder vrouw en kinderen leeft?
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Je bent een echte wiet kweker wanneer je..
Collapse
X
-
Wanneer je de enigste ventilator in je kweekkamer zet, en zelf zit te puffen op de bank...."Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
"Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
"Ajeto" - Buurman en Buurman
- Likes 5
Comment
-
Hehehe, is echt bizar; binnen 30 graden, en het voelt gewoon superkoel aan als ik binnenkom...
"Wanneer je beseft dat die klimaatverandering toch niet zo jofel is dan je voor het kweken dacht..."
-
Vandaag is het net even anders..
De warmte van gister moet nog uit huis dat was niet helemaal geslaagd bij het luchten vanochtend, te weinig wind. Nu is het een graad warmer dan buiten dus ik zoek de verkoeling buiten op, zover mogelijk
Klimaatverandering.. was da?
-
- Likes 1
Comment
-
Nou mij niet gezien, over een week kan mijn plant om en dan nemen we pauze tot ergens in september.
-
Ik geef je geen ongelijk hoor.
Dit jaar voor het eerst door lopen kweken en vind het eigenlijk ook niks aan zo, veel te warm, moeilijk om onder controle te houden/krijgen en ben liever ook wat langer van huis met deze dagen. Volgend jaar gaat de boel ook weer even opgeruimd worden tot medio september.
-
Waneer je in je kelder kweekt en daar een mooi hoekje voor heb betegelt en een mooie bak heb gemaakt met warmte kabel zodat je plantjes geen kouwe voetjes krijgen .
Je 2 lampen heb lampen heb hangen die op half vermogen draaien en een groen lampje zodat je plantjes niet schrikken als je bij je plantjes gaat kijken
- Likes 2
Comment
-
Als je met je maten enkel maar over 1 onderwerp wil praten.The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
5 lekkere grieten onder de zon
- Likes 2
Comment
Comment