Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
Het systeem betreurt dit ten zeerste.
Wanneer je een oude vriezer halfvol rottende vis mee naar huis sleept omdat je onlangs een nieuwe lamp hebt gekocht waar je eigenlijk nog helemaal geen kweekruimte voor had.
Compressor en warmte wisselaar waren al eraf gehaald en als die vis er niet in had gezeten was heel die vriezer waarschijnlijk al verdwenen voor ik 'm zag.
De inhoud heb ik de dag erop meteen eruit geschept en afgevoerd en flink wat bleek op en in de vriezer gespoten en nu ben ik moed aan het verzamelen om hem echt goed schoon te maken. Ondertussen staat hij lekker te stinken in de tuin terwijl het deze dagen rond de 45C is hier...
.... je s'avonds, als de duisternis al ruim intrede heeft gedaan, nog even naar je buitenplanten loopt en zachtjes tegen je planten begint te praten, net zoals je naar katten fluistert en zegt: "hoi schatjes ... wat zijn jullie mooooooooooooooooi" en tegelijkertijd met je handen zachtjes door hun takken gaat zodat ze horen en voelen dat je er voor ze bent, ... "ga maar lekker slapenbeauty's" ....
Als je alle lantaarnpalen in je straat kapot schiet omdat je een pleurishekel hebt aan herma's veroorzaakt door nachtelijk sluiklicht.
Typhusleds tegenwoordig zijn parallel geschakeld dus je moet vaker schieten..
Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
Waarschijnlijk omdat geen vrouw het met me uit houd en jij een piemel hebt..
Je een klein stukje spanje in je tuin heb (een tuinkas) waar het 25 graden is met een vochtigheid van 65% door de ontvochtiger terwijl het buiten regent dat het giet
Comment