Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Als ge uzelf kwaad maakt en zot word omdat uwe maat denkt och effe licht aan als ze slapen da mokt ni uit.
IKKE NEE ONOZELE ZOT.
En het zen dan nog ni mijn planten
SweetMango, waarom niet!? Als ze toch al in je huis staan, en alles overhoop halen tijdens hun onderzoek, EN ...... je alleen kweekt voor eigen gebruik!!
Je kan daar toch niet meer kweken, want ze komen je gerust nog een keer rippen.
Als je voor het slapen gaan nog snel ff JD checkt en je verzeilt raakt in een of ander Hydro/Arduino topic met filmpjes en daardoor per ongeluk pas tegen 03.00 je nest in duikt
Alles wat ik 's nachts mis haal ik 's ochtends weer in. Lang leve de Corona crisis! Vannacht weer raak, beetje klikken, ontdekte ik deze kerel ; https://www.youtube.com/watch?v=DrMy...has_verified=1 Toen was het zo weer laat
Als je knettergek wordt van het wachten tot je geplande startdatum voor de buitenkweek is bereikt en je absoluut niet eerder wil beginnen omdat dat alleen maar nadelen geeft. wat duurt dat lang.
"We are stardust, we are golden. And we've got to get ourselves back to the garden".
Comment