Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

interessante website

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    interessante website

    Korting op 420shop
    als je wilt weten wat de cannabis kost, hier kan je terecht:

    http://www.priceofweed.com/


    #2
    Re: interessante website

    hihi leuk gedaan maar ik kan je vertellen dat deze prijzen die ze hier aangeven zelker niet kloppen.
    Maastricht, Limburg $80 5 grams high quality October 5, 2010 Venlo, Limburg $20 5 grams high quality September 24, 2010 Kerkrade, Limburg $60 5 grams medium quality September 24, 2010 Maastricht, Limburg $80 5 grams high quality September 24, 2010 Sittard, Limburg $50 5 grams high quality September 23, 2010 Meerlo, Limburg $50 5 grams high quality September 22, 2010 Weert, Limburg $5 5 grams medium quality September 16, 2010 Heerlen, Limburg $20 5 grams high quality September 15, 2010 Beegden, Limburg $34 an ounce medium quality September 14, 2010

    Comment


      #3
      Re: interessante website

      Misschien wat meer promoten op deze website, is op zich wel heel interessant om een soort prijsindex te zien.

      Comment


        #4
        Re: interessante website

        Lijkt me geen goede zaak om dat soort zaken hier te bespreken , het is heel simpel dan om een rekensom te maken als je gepakt wordt
        Laat de pelitie maar lekker raden wat het kost


        Ajo
        Ventje
        Living in Second live for real

        Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

        Comment


          #5
          Re: interessante website

          denk dat het hier om shop prijzen gaat

          Comment


            #6
            Re: interessante website

            als je zelf prijzen uit je omgeving weet, kan je die ook steeds inputten
            zo wordt het actueel en up-to-date gehouden
            en of het om prijzen in de shop gaat, zou ik sterk aan twijfelen
            dan zouden er op al die plaatsen coffeeshops moeten zijn, wat volgens mij totaal niet zo is
            dus verkoopprijzen (wit of zwart, maakt niet uit)
            en ventje, denk je nu echt dat de politie deze site zal nemen om de waarde te schatten? denk ik niet
            trouwens, dan staat hier op het forum veel meer gevoelige informatie

            Last edited by naturalia; 21 October 2010, 00:00. Reden: 2de toevoeging

            Comment

            Bezig...
            X