Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Paniek... vakantie met het vliegtuig !!!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Paniek... vakantie met het vliegtuig !!!

Korting op 420shop
    Hallo iedereen. Al een heel aantal jaren ga ik, als dagelijkse gebruiker, met de wagen op vakantie, zodat ik al m'n 'lekkers' gewoon kan meenemen. Maar nu is het dus zo ver, ik moet met de vlieger op vakantie. De gedachte aan een weekje ontspannen ZONDER, lijkkt me gewoon alles behalve gezellig, zie het gewoon niet zitten. Heeft er iemand ervaring met het vervoeren van weed of shit op de luchthaven, anno 2010 ? Of kent er iemand een lekker warme bestemming, waar ik zonder fout meteen kan vinden wat ik nodig heb ? Jamaica is niet direct een optie, daar mijn echtgenoot geen 'roker' is. Alvast bedankt voor nuttige tips en reacties !

Re: Paniek... vakantie met het vliegtuig !!!

wij hadden hasj en weed in de fotocamera`s gestopt en tis goed gegaan.. maar of dat nou de beste mnier is weet ik ook neit.

vr groet ,maffy.

Comment

Ik wil je afraden om het te vervoeren (dat heet smokkelen) en kan uitmonden in grote problemen. Ik weet niet waar je heen gaat maar niet in alle landen zijn ze zo tolerant als hier. Vliegvelden worden scherp in de gaten gehouden.

Lokaal aanschaffen lijkt me de beste optie als je echt niet zonder kunt, maar verdiep je heel goer in de lokale drugswetten.

Comment

Re: Paniek... vakantie met het vliegtuig !!!

Het vrijgeven van informatie hoe je cannabis een land in smokkelt vind ik totaal niet horen bij dit forum. Daarom sluit ik deze thread.
        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

Comment

Bezig...
        X