Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Dat word vele soortjes in de achtertuin dit jaar, Thx HJM!
Heb net even gegoogeld, het schijnt dat we een hele mooie zomer krijgen goed nieuws dus voor de buitenkwekers en guerilla farmers(wat ik dit jaar ook ga doen:p)
Ben zeer benieuwd naar deze lovende woorden van het KNMI!
Voor binnen heb ik het komende jaar de Jack 47, Cream Caramel,Bubba Kush en de Special Cheese opt menu staan...vandaag de Special Cheese binnen gekregen de rest staat al rise and shine erbij om als mamma te spelen
Halleluja Jesus Marie. Gij zijt geprezen . Zaden zijn binnengekomen . Ik sta versteld , Royal Frisian en Rooie Marie er nog bovenop. Weldra heb ik een bos met allemaal mooie meisjes namen.
Deze zomer ga ik guerillagewijs minstens 5, maximum 10 Church zaden van Greenhouse in de grond stoppen, hangt een beetje af van mijn plekjes. Volgens wat ik heb gelezen is dit geen slechte keus voor het belgische zomerweer...
En ik zou eigenlijk heel graag voor de zomer nog een kastje knutselen om 2, 3 plantjes micro te kweken. Daarvoor dacht ik aan de Fast Bud, van Sweet Seeds, omwille van de hoogte onder andere.
Het microkweken ben ik nog niet zo heel zeker. Dat zou ik vooral willen doen om deze zomer ook al een kleine stash te hebben... En als het lukt (of mislukt maar denk dat het volgende keer wel lukt) ga ik er na de zomer gewoon verder mee door.
Excuse me while I light my spliff, good God I need to take a lift...
Comment