Re: Non profit zaden ruien, een hersenspinsell
Ik vind je argumenten weinig steekhoudend. Wiet is voor mij een recreatief middel: ik heb daarvoor gekozen, maar ook wiet is niet broodnodig. Als ik kies om onder HPI voor te groeien is dat mijn keuze. Als ik niet met natte lappen wil rondzeulen kan ik gewoon in voorkomende gevallen terugvallen op een hygrostaat gestuurde mistmaker. Zo lang mijn visboot in de stalling staat kan ik ook gebruik maken van een luchtontvochtiger. Zo nodig koop ik er een extra als mijn boot te water is: zo duur zijn die dingen ook weer niet.
Terzijde: het woord "beschuldigen" was in overdrachtelijke zin bedoeld. Ik ging er van uit dat je dat wel zou snappen.
Maar als je alsnog inhoudelijk wil ingaan op de door mij aangedragen argumenten zoals op schrift gesteld in mijn eerste reactie: ga gerust je gang.
Met de stelling dat cannabis het best onder de zon groeit trap je naar mijn oordeel een open deur in. Echter, dan zou je er ook bij moeten vertellen dat die zon dan wel moet schijnen in tropische en subtropische gebieden. Ooit geprobeerd een haze te oogsten eind november? Ondanks onze fijne zon heb je 9 van de 10 keer te maken met grauwe schimmel.
Oorspronkelijk geplaatst door Combi
View Post
Terzijde: het woord "beschuldigen" was in overdrachtelijke zin bedoeld. Ik ging er van uit dat je dat wel zou snappen.
Maar als je alsnog inhoudelijk wil ingaan op de door mij aangedragen argumenten zoals op schrift gesteld in mijn eerste reactie: ga gerust je gang.
Met de stelling dat cannabis het best onder de zon groeit trap je naar mijn oordeel een open deur in. Echter, dan zou je er ook bij moeten vertellen dat die zon dan wel moet schijnen in tropische en subtropische gebieden. Ooit geprobeerd een haze te oogsten eind november? Ondanks onze fijne zon heb je 9 van de 10 keer te maken met grauwe schimmel.
Comment