Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Afvallen.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Afvallen.

    Korting op 420shop
    Heey,
    weet er iemand toevallig of je door wiet gaat afvallen?
    ik rook nu 1 jaar iedere dag wiet, en ben echt enorm afgevallen, maar niet doordat ik niet eet, ik eet heel gewoon, iets meer als andere haha, vreetkicks

    Groetjes

    #2
    Re: Afvallen.

    ik eet ook als een slootgraaver maar kom ook nicks niet aan

    Comment


      #3
      Re: Afvallen.

      Ik heb nog nooit gehoord van een evt. verband daar tussen. Normaal gesproken zou je inderdaad juist aan moeten komen, doordat je extra veel drinkt (als je een droge keel hebt) en extra veel eet na het blowen (vreetkicks).
      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

      Comment


        #4
        Re: Afvallen.

        Cannabis heeft, zover mij bekend, geen werking op je metabolisme, tabak daarentegen wel. Daar val je van af doordat het de spijsvertering versneld. Ken je goed van kakken, ghehehe.

        Comment


          #5
          Re: Afvallen.

          mijn ervaring!

          ben zelf ook een hoop gewicht kwijt geraakt toen ik begon met blowen.. en tot nu toe merk ik het nog steeds, mijn verbranding gaat drastisch omhoog als ik geblowed heb. Dit gaat zelfs de volgende dag zo door.. Zelf wijs ik het dus wel aan de wiet toe.. maar goed niet ieder mens reageert hetzelfde natuurlijk.

          greetz

          Comment


            #6
            Re: Afvallen.

            Carly,

            Volgens goed gebruik check je bij afvallen door onbekende oorzaak eerst altijd goed of er niks vervelends aan de hand is. Check dat in goed overleg met je huisarts, en zeg hem in het begin niet dat je sinds 'n jaartje elke dag blowt.

            Er is me niets bekend van afvallen puur als gevolg van jointjes roken, wel als daar stress bij zit, gebruik van andere middelen, hardstikke veel sporten(maar dat merk je wel neem ik aan) , en ga zo maar door.

            Interessant topic !
            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

            Comment


              #7
              Re: Afvallen.

              Cannabis word medicinaal voor geschreven aan mensen die moeite hebben met eten , dus om eet lust op te wecken
              Dus echt afvalen van cannabis lijkt me niet, beter ga je even langs de dokter als je veel afvalt

              Groetjes Bella
              God was never on your side..

              Comment


                #8
                Re: Afvallen.

                Dus mensen die hierdoor afvallen, rook je je wiet puur of zit er tabak bij?
                keer naar de dokter gaan, reken je bmi eens uit. gtz

                Comment

                Bezig...
                X