ik had zelf een eeuwige marteling in gedachten
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
wat voor straf verdien iemand die 85 kinderen misbruik heefd
Collapse
X
-
Re: wat voor straf verdien iemand die 85 kinderen misbruik heefd
daar is geen straf voor te bedenken.
24/7 in een iso, 1 uurtje luchten en voor de rest helemaal niets, laat hem rotten.Veel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
420Shop.NL
"Wat je kunt maken, kun je ook kraken."
Comment
-
staat in de wet!
geisoleerd luchten heet dat.Veel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
420Shop.NL
"Wat je kunt maken, kun je ook kraken."
Comment
-
ik wil niet sadistisch klinken maar ik zou wel iets leuks weten te verzinnen om hem wat pijn te laten lijden.
eerst ff goed ontsmetten die persoon.
daarna naaien we poepgat en (wanneer hij hopelijk niet besneden is ) z'n voorhuid dicht.
daarna leggen we hem in 'n leeg bad en binden hem vast in bad aan handen en voeten en z'n complete geslachtspartij vast aan kettingen in bad.
dan gaan we hem flink voeren op zo'n manier ofdat je 'n gans aan het vetmesten bent.
we blijven constant dan in dag uit eten en drinken geven.
........................
Comment
-
Je komt er nooit van af.
Als ik een Ha bieten zaai, is het onvermijdelijk dat ik 5% met de hak wegselecteeer.
Bij dieren is dat ook nog bespreekbaar, maar bij mensen gaan we moeilijk doen.
Ga er maar van uit dat 5% van alle geboren kinderen niet deugt. Maar omdat we ze niet meer in de sneeuw leggen en vooral ook zeer sociaal zijn......................moet je de bagger maar voor lief nemen.
Aan de andere kant.........................als zo'n idioot zich aan het mijne vergrijpt, en ik vind hem.......................
Hij zal verdwijnen, maar nog heeeeeel lang leven, en uiteindelijk voer zijn voor de krabben.
Alaaf, HJM
Comment
-
Ballen er af is stap 1, zoizo tbs en als hij vrij komt begraven in het bos........
Hoewel hij een product is van zijn omgeving, is er geen plek voor mensen zoals hij in onze samenleving.
Totdat er een beweze behandelings methode is, hebben deze uitzonderingen in mijn ogen geen bestaans recht....
p.s. de kerk kan er ook wat van zucht......
Grtz.
Comment
Comment