Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wat voor straf verdien iemand die 85 kinderen misbruik heefd

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: wat voor straf verdien iemand die 85 kinderen misbruik heefd

Ik denk dat levenslang TBS de beste oplossing zal zijn hier in Nederland.
    In dit soort gevallen zijn we hier te beschaafd om een straf uit te voeren die in evenwicht is met de berokkende lichamelijke en geestelijke schade bij de slachtoffers.
    Nu kan ik me van iemand die dit gedaan heeft ook niet voorstellen 100% in de bovenkamer te zijn, dus is TBS voor de rest van zijn leven een prima optie.

Comment

Ik ben tegen de doodstraf, maar ik zou wel strafvermindering geven als een van die familieleden het recht in eigen hand neemt. Ik denk dat als zoiets aangedaan word aan kinderen in mijn omgeving ik niet voor mezelf insta.

Vergeten we de kwestie Joris Demmink niet? Die Robert M word nu gezien als het grootste kwaad, terwijl secretaris-generaal van het ministerie van Veiligheid en Justitie vergeten word?

Veel gestelde vragen over het forum

JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
      420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Vindt de "doodstraf" van moreweed een hele goede om op die manier de doodstraf weer in te voeren..
          Verder mogen ze wat mij part op de meest gruwelijke manier worden afgemaakt..
          - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
          - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

Comment

geef hem aan die ouders van die 85 kinders en laat hun het uit zoeken
            als iemand dat bij mij kinders zou doen zou ik ook graag willen dat ik de straf zo mogen bedenken en uitvoeren
            Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
            laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

Comment

Mocht het om mijn dochter gaan weet ik wel dat de dader geen rechtszaal van binnen zal zien, geen politie zal tegenkomen en op geen enkele wijze in het nieuws zal komen, ook niet als drijvend lijk. En dat die dader een lang en uiterst ongezond leven tegemoet gaat.
              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

en zo is het

Comment

Comment

Ach straf straf, ik zeg de grootste straf is hem BEWUST maken van het leed, hem het laten voelen.
                    Meestal plegen zulke beschadigigde mensen zelfmoord zodra ze gaan voelen wat ze gedaan hebben.

Maar dat is the easy way out!

Heb geen problemen met de doodstraf in zulke gevallen, uiteindelijk wil je zo iemand wellicht toch genezen van zijn zware zware ziekte.

Ennn zachte heelmeesters.....

Gr
                    B.

Comment

maar daar moet je zoon iemand niet de kans voor geefen

Comment

Bezig...
                      X