Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cannabis snoep?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Cannabis snoep?

Korting op 420shop
    In Amerika zie ik cannabisijs, brownies, koekjes, en peanutbutter cups en zelfs suikerspin! met cannabis!en dat zijn gewoon legale ondernemingen/fabrikanten waarom kan dat hier niet??
    Heeft t te maken met het feit dat wiet/hasj olie/tincturen illegaal zijn???of gebruikt men wietboter? En mag dat?? Waarom zijn er geen cannabis snoep/snack varianten verkrijgbaar?? En worden we bijna gedwongen cannabis te roken??wat vanzelfsprekend ongezond is (met uitzondering de vaporizer mogelijkheid, maar een goede vaporizer is duur)
    Veel mensen zouden (medicinaal)baat kunnen hebben bij cannabis, als men t niet perse hoeft te roken...niet te spreken over hoe briljant lekker het zou kunnen zijn!
    Of is er iemand die me aan cannabiscandy kan helpen?
    En Miss dat iemand wat links en plaatjes kan plaatsen om uit te leggen welke producten ik bedoel...
    Pz

Re: Cannabis snoep?

In Amsterdam zie je nog weleens canna-snoepgoed opduiken, waaronder een -intens ranzige- hasjlolly. Spacecake en spacekoekjes worden nauwelijks meer verkocht voor zover ik weet (hell, als ik er zin in heb maak ik het zelf wel met name omdat dosering moeilijk is, en er veel beginners zijn die zich eerst helemaal lens vreten om dan later groen-geel out te gaan op een stoepje buiten ergens. Of het echt verboden is ? geen idee
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Ben ik t niet helemaal mee eens, en veel van die lolly's en shit bevatten vaak geen werkzame stoffen...
      Dat is niet wat ik zoek, in Amerika maken ze produkten met cannabis, en weten ze wel een goed werkzame dosering toe te passen
      http://www.herbinalternative.com/Menu.html
      http://www.stickyguide.com/dispensar...e_name=Edibles
      Dat bedoel ik dus.... Waarom hier niet???!

Comment

Deze heb ik wel al vaker gezien, maar nooit geproefd...
        Canna_Cola_Family_White_Background_Thumb.jpg

In dit filmpje zie je waar het gemaakt wordt dat snoepgoed dat je bedoeld (vanaf 06:16)

Trouwens interessant om eens helemaal te bekijken die "Chronic History"

Gr

Comment

je hebt gelijk P, buiten wat toeristengrappen heb ik het zelf nooit gezien of opgezocht > zou er markt voor zijn denk je ?
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Ik ken alleen de wiet- en hasjlollies, die in de meeste growshops/headshops/smartshops wel te verkrijgen zijn. Lekker zijn ze niet - naar mijn mening - en er zit ook inderdaad niets van effectieve stoffen in (ze mogen deze tenslotte aan iedereen verkopen, dus ook <18)
            [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

Comment

Ik weet t niet... Ik ben bijvoorbeeld dol op peanut butter cups of andere chocoladeprodukten met pindakaas maar die zijn al bijna niet te krijgen, t zal dus Miss iets Amerikaans zijn, maar medicinaal gezien zou er toch een redelijke markt voor moeten zijn aangezien je niet hoeft te roken, en ze beloven dat elk gelijkwaardig is in actieve werking, dus je kan er een goed hanteerbare dosis aan koppelen... Maar ik persoonlijk zou t gewoon vooral heel erg leuk en lekker vinden...
              Maar ik ben ook benieuwd of dergelijke produkten wel eens wettelijk haalbaar zijn....zo ja, miss een idee voor jointjedraaien members de recepten van dergelijke wietsnuisterijen staan wel online, veelal op engelstalige fora, ik meld me in ieder geval als testobject...
              En ik heb een mailtje naar herbinalternative gestuurd met de vraag of ik hun produkten kan bestellen, tot dusver nog geen antwoord ontvangen....weten onze in noord Amerika wonende JD-vrienden niet meer??
              Pz

Comment

Bezig...
              X