de hulp wordt zeer geapprecieerd!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Korte vragenlijst voor wie een minuut tijd overheeft
Collapse
X
-
Re: Korte vragenlijst voor wie een minuut tijd overheeft
Bedankt! Uw antwoorden zijn opgeslagen. Nog een prettige dag verder!
Maar goed heb het zo goed mogelijk ingevuld, veel succes verder!Veel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl
-
Je hebt groot gelijk JD maar de ja-neevragen zijn om de verwerking van de gegevens makkelijk te maken.
De vraag naar moeilijkheden bij de concentratie als prodroom van een psychose is al een doorprikte vraag sinds cannabisgebruik op zich hier een oorzaak van is.
Alleszins bedankt voor de feedback en de inspanning.
Comment
-
Deze vragenlijst is bedoeld voor mensen die enkel de drug cannabis gebruiken.
Mensen houden jullie er rekening mee dat alcohol ook een drug is, laat staan onder de hard drugs valt.
Daar ik er niet zeker van ben dat Spliffmeister hier zelf rekening mee heeft gehouden, of aan heeft gedacht vind ik de opmerking van mathijs dan ook zeer geplaatst.Is dit niet zo'n vooringenomen zelf vervullend onderzoek dan?
Aangezien ik alleen maar negatieve vragen zie staan
grt Polo
Comment
-
had het graag gedaan, maar ik heb helaas (voor jou dan) weleens met mn tengels in de overige drugs-snoepjespot gezeten....
sluit me trouwens aan bij de kritiek op de vragen > vind ze nogal doelgericht... voor welke opleiding is dit ?Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top
Comment
Comment