Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

de gaslantaarn techniek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: de gaslantaarn techniek

    waarom niet man?
    een besparing van 50%? zou gek zijn om het is niet 1 ronde te proberen toch?
    Als het idd zo is dat er al vanop vroege leeftijd bloeihormonen klaargezet worden dan kan dit bij de bloei de bloei enkel versterken of verkorten lijkt me... (wat me nu binnen valt dat ondanks de bugplaag de weedjes toch vrij goed afgerijpt waren ondanks korte bloei onder HPS hadden wel wat TL gehad dus vandaar nieuwe test)
    Had de eerste mens die een ronde steen onder zen kar zette geluisterd naar de mensen die erop toekeken en zeiden van man die is gek die hangt nog is extra gewicht aan zen kar hadden we nu mss nog met knotsen gezwaaid....

    Ik vraag me trouwens wel af of de strain hier ook een rol speelt... Als een soort vaak gekruistkweekt is in niet natuurlijke omstandigheden gaan de plantjes zich hieraan dan ook niet aanpassen?

    OT: trouwens nog bedankt en big up voor je magazine man, ondanks het gebrek aan concentratiewilkracht lukt het me vaak een volledig artikel uit te lezen en me er nadien nog een groot stuk van te herinneren

    Comment


      #17
      Hier het verslag.

      Comment

      Bezig...
      X