Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

de gaslantaarn techniek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    de gaslantaarn techniek

    Korting op 420shop



    kweet niet of het werkt iemand hier ervaring mee?

    hopelijk werken de links

    #2
    Re: de gaslantaarn techniek

    geen ervaring mee, weleens eerder gechecked maar nooit de stap genomen (ivm geen binnen tuin)

    dit soort optimalisatie gaat me iets te ver om eerlijk te zijn, al is het erg interessant om te lezen natuurlijk (ja de links werken)
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment


      #3
      Re: de gaslantaarn techniek

      ik denk deze de volgende ronde te gebruiken, zal me minder gaan kosten, dat is zeker, en uit dit magazine kan je wel afleiden dat dit uitgebreid is getest.

      Niet waagt niet uitspaard

      grtz bubba
      sigpic

      Comment


        #4
        Re: de gaslantaarn techniek

        door dit in een kas tedoen kan je met verduisteren erbij,een 2 tal oogsten draaienmoet je natuurlijk wel geluk met de zon hebben maartoch.echt top dat ze deze kennis delen

        Comment


          #5
          Re: de gaslantaarn techniek

          Wordt er even aan voorbij gelopen dat de plant toch minder energie krijgt.
          Er is wel een geheugen effect, maar toch.

          Het komt uit de lengte of de breedte. Het zal mij benieuwen of je met minder energie input dezelfde output krijgt.

          Greetz, HJM
          http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

          Comment


            #6
            Re: de gaslantaarn techniek

            Interessant. als je wil dwarfen een heel toepasbare techniek lijkt me zo. Door het uur licht in de nachtcyclus word idd weer snel het active phytochoom weer omgezet in de inactieve vorm. Kan dat verhaal zover wel volgen. Jeukt me om het de volgende ronde gewoon eens uit te proberen.

            Comment


              #7
              Re: de gaslantaarn techniek

              Ik heb net men meisjes binnen gezet omdat ze het buiten echt rampzalig deden, ben vandaag nieuwe tijdstekker gaan halen, ga hem instellen op gaslantaarn ding (vanwaar eig de naam?)

              Comment


                #8
                Re: de gaslantaarn techniek

                Oorspronkelijk geplaatst door eefenkevin View Post
                Ik heb net men meisjes binnen gezet omdat ze het buiten echt rampzalig deden, ben vandaag nieuwe tijdstekker gaan halen, ga hem instellen op gaslantaarn ding (vanwaar eig de naam?)
                Ik dacht omdat als het donker is en je wil zien je een lamp (in de oude tijd een gaslantaarn) aansteekt en aangezien het een uur midden in de nachtcyclus is lijkt het mss op dat iemand iets zoekt voor een uurtje of even in ze huis loopt weer enkele uren slaapt en dan weer opstaat voor 12 uur

                mss wel vergezocht
                sigpic

                Comment


                  #9
                  Re: de gaslantaarn techniek

                  Kdenk het ja :p
                  Hij staat nu
                  10-22 licht 22-3.30 donker 3.30-4.30 licht en 4.30-10 donker?
                  klopt dit?
                  thnx

                  Comment


                    #10
                    Re: de gaslantaarn techniek

                    Voila staan nu een hele week op dit schema en nog geen tekenen van bloei en al 4 a 5 cm groei...
                    Eentje heeft zichzelf zelfs gesplitst in 2 takken en dit onder 2x18watt grolux....
                    Hoop met HPS evenredige resultaten te hebben hiermee!! is er voor de bloei ook zo'n techniek of gwn 12/12?
                    En had nog een vraagje
                    aangezien het de bedoeling is bloeihormonen op te hopen vroeg ik me af of we dan ook al vroeger beginnen (of zelfs van in het begin) met een A B C mix ipv enkel AB???
                    Kan er mij iemand dit vertellen?

                    Comment


                      #11
                      Re: de gaslantaarn techniek

                      Als je direct op 12/12 begint zie je ook pas bloei na een dag of 17. Dat ze in die eerste week geen bloei laten zien is dus niet vreemd.

                      Comment


                        #12
                        Re: de gaslantaarn techniek

                        Ja maja in den toekomst kijken kan ek ni eh
                        maar monty heeft het ook al geprobeerd en schijnt te werken....
                        En ik ga ze 20 dagen lang uittesten en dan zien of er iets van bloei te zien is, zoniet blijf ek techniek gebruiken en begin ik er nieuwe kweek mee...
                        Ma kzou moete wete ofdak al bloeivoeding moe meegeve... test is onder TL's dus als er int begin een bloeispurt is kan dit enkel zijn het lichtschema....

                        Comment


                          #13
                          Re: de gaslantaarn techniek

                          Hoe is dit nu afgelopen eef en kevin?
                          Ben wel benieuwd

                          Comment


                            #14
                            Re: de gaslantaarn techniek

                            sorry man had je post gemist,
                            planten zijn uiteindelijk ten prooi gevallen aan een leger witvliegen waardoor ze vroeger geoogst zijn,
                            wat er in het artikel staat klopt wel eig, goeie smaak (ondanks rampzalig drogen LV80%) en kreeg er flinke mep van!!
                            wel kleine opbrengst maar dat is voornamelijk omdat ze maar kleine maand onder HPS hebben gestaan daarvoor TL
                            Volgende kweekje dat er nu aankomt ga ik em weer zo zetten...
                            dit in combinatie met herfstsimulatietechniek zou een lekker stoned weedje moeten opleveren, ik ga speciaal 1 sativa (jack) tussenzetten en vroeg oogsten (milky trichs) en is kijken of het high of stone geeft (en dus ook invloed op effect)
                            en HJM, 50% energiebesparing betekend natuurlijk ook wel dat je het aantal watt's kan verdubbelen voor hetzelfde geld e

                            Comment


                              #15
                              Re: de gaslantaarn techniek

                              Echt cool dat je het ook hebt uitgeprobeerd,


                              suc6 voor de volgende ronde











                              ---------------
                              je leest 't in...Regular magazine
                              http://www.regularmagazine.nl
                              http://www.regularmagazine.be
                              http://www.regularmagazine.eu
                              http://www.regularmagazine.us

                              Ook op facebook
                              Facebook.com/regular.magazine

                              Comment

                              Bezig...
                              X