Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verschil tussen buiten- en binnenkweker

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Verschil tussen buiten- en binnenkweker

Korting op 420shop
    Wat mij opvalt is dat er tussen een binnen- en buitenkweker aardig wat verschil zit....

Binnenkweker:
    beschouwt kweken wetenschappelijk
    veel bezig met voeding
    kunstgrepen
    vaker insecten of plagen
    stresskipje

Buitenkweker:
    beschouwt kweken als een leuke hobby, welke ook nog rookbaar is
    weinig voeding
    geen of weinig kunstgrepen
    enkele insekten, weinig plagen
    relaxed persoon (in de regel dan )

Iemand die mijn mening deelt of bestrijdt?
    Toevoegingen?
    Laat je toetsenbord maar spreken, ben benieuwd!!!!

Re: Verschil tussen buiten- en binnenkweker

ja er zit wat in behalfe dit deel stresskipje

Comment

Ben het met je eens Vale vald me ook op dat buiten kwekers zich minder druk maken om een bruin blaadje enz
      Als ze binnen een vliegje zien of denken te zien dan gaan ze van god los .
      God was never on your side..

Comment

Lijkt me niet zo raar, binnen zul je alles moeten voorzien, buiten groeit je plant vrijwel automatisch.
        Een binnenkweker zal dus met meer zaken bezig zijn dan een buitenkweker.
        Dat stresskipgedeelte ben ik het niet zo mee eens, ik ken genoeg binnenkwekers die onder relaxed persoon geschaard kunnen worden.

Comment

ik zie zowel mijn binnen als buitenkweek als hobby
          HOE MOET IK ONTKIEMEN
          JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Het binnenkweken is nu ook eenmaal wat lastiger, je moet voor het optimale klimaat proberen na te bootsen wat soms hier outdoor te beleven is. Maar algemeen ben ik het wel met je eens hoor.
            Ik heb zelf het verschil bij mezelf gemerkt tussen indoor en outdoor. Outdoor let je veel minder op de kleine foutjes. Terwijl ik indoor al zat te panikeren als ik een klein gaatje in het blad zag.

Comment

Was er maar een lamp die de zon (herfst spectrum) imiterde, dan hadden wij binnen kweekers geen stress lol.

Grz.

Comment

toevallig was ik laatst in een nieuwe growshop en vertelde hoe ik kweek,de man vond het zonde om met gewoon hps licht voortegroeien,dus inplaats van 2 keer 600 watt son t pia+ gebruik ik nu 2 keer 400 watt metal halid lampen,het licht is echt superwiten als ik begin week 8 bloei zit,moet ik terug komen voor 2 herfts lampen.ze zijn 600 watt maar welk merk en kleur ze zijn weet ik nog niet.

Comment

Binnen kweken is natuurlijk ook "gevaarlijker". De kans dat je kweek ontdekt wordt is groter en de problemen die je daardoor kunt krijgen zijn niet bepaald mals. Ik kan me dus heel goed voorstellen dat binnenkwekers graag resultaat willen zien.

Comment

en als ik begin week 8 bloei zit,moet ik terug komen voor 2 herfts lampen
                    Dan ben je wel erg laat hoor, ik zou al eerder over schakelen.

Comment

[B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

Comment

Voor mediecinale wiet is de zon tot nu toe, on over tref baar....

@Trimmert: zodra je weet wat je krijgt, zou je het spectrum willen delen?

Grtz.

Comment

ik ben tegenwoordig puur buitenkwekert en kijk met een relaxed afstandelijke maar ook soms wetenschappelijke blik naar het kweken. Alleen als het puntje bij het paaltje komt is het gewoon zaadje in de grond, regelmatig wat vloeistof naar keuze en afwachten maar...

ben het dus wel eens met vale
                          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Bezig...
                          X