Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ik raad je aan eens naar Maastricht te gaan, de Kosbor binnen te stappen en 5 gram Santa Maria aan te schaffen.
Bij het troken ervan komt een prachtig aroma vrij en het effect is hemels. Je wordt er heel erg geil en creattief van. Perfect voor bij de sex volgens mij.
Moest ik het voor je hebben geprobbeerd, laat ik het je zeker weten.
Gewoon smoren tijdens de sex !
Ik heb het gedaan, en da is gewoon cool om eens te doen.
Het is natuurlijk niet al te gemakkelijk, en ge moet het "anders" doen dan normaal, eigenlijk tergend langzaam en niet "vollen bak"
Ook opletten met de assen natuurlijk, maar het is tof om eens te doen, zeker een aanrader!
I know, daarom wil ik na zelf LR#2 gekweekt te hebben de moeder eens testen. Ik wordt al knetter van mn zaadwiet van LR#2, dus zal SM wel helemaal inslaan als een bom!
EDIT: GELIEVE NIET TE DUBBELPOSTEN!
Lekker op je rug en de vrouw bovenop laten zitten, zo kun je ook nog lekker delen. Zeker een aanrader!
Oorspronkelijk geplaatst door Noto
Gewoon smoren tijdens de sex !
Ik heb het gedaan, en da is gewoon cool om eens te doen.
Het is natuurlijk niet al te gemakkelijk, en ge moet het "anders" doen dan normaal, eigenlijk tergend langzaam en niet "vollen bak"
Ook opletten met de assen natuurlijk, maar het is tof om eens te doen, zeker een aanrader!
Comment