Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dieren en cannabis

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Dieren en cannabis

    Korting op 420shop
    Hey,
    ik merk steeds meer en meer dat mijn kat enorm aanhankelijk is als ik gerookt heb.
    Normaal gezien is mijn kat een heel afstandelijke kat die je amper kunt aaien, maar eens ik gerookt heb en op een higher level zit, volgt ze mij echt letterlijk overal, zit ze constant kopjes te geven en komt ze altijd op/bij mij liggen en dat zeker enkele uren lang totdat mijn spliff is uitgewerkt..
    Merken sommige van jullie dat nog? En hoe zou dit komen?
    Irie!
    Stap voor stap geraken we er wel.

    #2
    Re: Dieren en cannabis

    Ik heb geen huisdieren meer. Maar mijn kat was vroeger meer buiten dan binnen. Heb me kat nooit high gezien, bij een beetje rook of vuur kwam hij niet meer in de buurt.
    Misschien word je kat niet aanhankelijker maar jijzelf Of beide dat kan ook natuurlijk.
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment


      #3
      Re: Dieren en cannabis

      Ik hoef hier mijn blik maar open te trekken of ze zitten bij me op schoot klaar om lekker pasief stoned te geraken.

      de werking van Nepeta cataria op katten is ook leuk.

      Comment


        #4
        Re: Dieren en cannabis

        Lol die katten zwaar aan het trippen...
        Hier durft mijn hond wel eens mee genieten, kat niet
        Gr

        Comment


          #5
          Re: Dieren en cannabis

          toen ik nog binnen kweekte was mijn toenmalige kat geregeld zoek > hij lag dan tussen de planten lekker te genieten van de lucht en warmte... en een verstoorde blik dat 'tie me gaf als ik de zooi ging omhakken joh!

          m'n hond kwam er nooit bij in de buurt, maar heeft daarentegen weleens een brok hasj weggewerkt wat ik per ongeluk liet vallen. Heb er de hele tijd naast gezeten en aangezoet water gegeven terwijl het trippende beest lag te dromen van horden konijntjes (of ander spul waar die achter aan wou, want de hele tijd waren zn pootjes in de weer)
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

          Comment


            #6
            Re: Dieren en cannabis

            Mijn kat zit steeds aan m'n planten te vreten en mijn hond is dol op space cake en koekjes

            Soms best wel lastig, want als ik even niet oplet.....................
            http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

            Comment

            Bezig...
            X