Hoi,
Ik zit nu in de examens dus neem ik rilatine(30mg) , smorgens sta ik op met redbull & overdag drink ik ook wat van deze + wat koffie.Maar als ik savonds wil slapen lukt dit niet, maar omdat slaap echt nodig is in deze periode besloot ik dus toch maar de blowen tijdens de examens( maar enkel om te kunnen slapen )
Het probleem is dat ik dus heel harde hartkloppingen had , extreem hard, + volledig trillen , gedachten die op hol slaan , en soort van stuiptrekkingen in mijn been. Dit was eergisterennacht.
Ik vind het eigenlijk wel logisch wat er gebeurd is , enkel vind ik het raar dat ik deze hartkloppingen nog steeds ondervind.Wel helemaal niet zo extreem , maar ze maken me toch wel bang en zo'n 2e aanval wil ik absoluut niet..Ik drink sinds het voorval al geen energiedrank/koffie meer en neem mijn relatine ook niet meer.Toch voel ik deze hartkloppingen .. heb rond 15u een kleine sticky gerookt omdat ik nood heb om even te chillen , maar het lukt me dus niet & de hartkloppingen voel ik nog meer als vanmorgen.Komen deze kloppingen enkel door het roken van cannabisje ?Kan toch niet want voorheen heb ik hier nog nooit last met gehad .wel met ademhalingproblemen ( zijn overigens veel verbetert door het roken van filtersigaretten nu ipv gerolde sigaretten ..)
Wat ik wel doe is roken , 10 sigaretten per dag ( enkel tijdens examens nu ) , normaal blow ik meer maar rook ik sporadisch.
iemand een idee wat ik moet doen om dit niet meer te hebben ( niet stoppen met blowen)
(dit is al 4dagen geleden)
update :
k ben 3dagen gestopt met rilatine nemen , maar heb nog enkele examens dus heb vandaag toch weer een pilletje genomen.Ik merk het dus weer dat mijn hart toch wat sneller slaat en vind dit echt irritant!
Ook gisteren en eergisteren zonder rilatine klopte mijn hart sneller , wanneer ik een blowtje nam versnelde dit nog meer.Vind dit echt niet meer leuk omdat ik hierdoor minder op mijn gemak ben en dus minder van mijn jointje kan genieten ..
wat ook kan is dat ik stress heb voor de examens ( onbewuste stress dan wel).
Gaat dit dan plots weg zijn na mijn laatste examen ..? Heb echt veel vragen sinds mijn hartklopervaring
Comment