Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

extreme hartkloppingen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    extreme hartkloppingen

    Korting op 420shop

    Hoi,

    Ik zit nu in de examens dus neem ik rilatine(30mg) , smorgens sta ik op met redbull & overdag drink ik ook wat van deze + wat koffie.Maar als ik savonds wil slapen lukt dit niet, maar omdat slaap echt nodig is in deze periode besloot ik dus toch maar de blowen tijdens de examens( maar enkel om te kunnen slapen )

    Het probleem is dat ik dus heel harde hartkloppingen had , extreem hard, + volledig trillen , gedachten die op hol slaan , en soort van stuiptrekkingen in mijn been. Dit was eergisterennacht.
    Ik vind het eigenlijk wel logisch wat er gebeurd is , enkel vind ik het raar dat ik deze hartkloppingen nog steeds ondervind.Wel helemaal niet zo extreem , maar ze maken me toch wel bang en zo'n 2e aanval wil ik absoluut niet..Ik drink sinds het voorval al geen energiedrank/koffie meer en neem mijn relatine ook niet meer.Toch voel ik deze hartkloppingen .. heb rond 15u een kleine sticky gerookt omdat ik nood heb om even te chillen , maar het lukt me dus niet & de hartkloppingen voel ik nog meer als vanmorgen.Komen deze kloppingen enkel door het roken van cannabisje ?Kan toch niet want voorheen heb ik hier nog nooit last met gehad .wel met ademhalingproblemen ( zijn overigens veel verbetert door het roken van filtersigaretten nu ipv gerolde sigaretten ..)
    Wat ik wel doe is roken , 10 sigaretten per dag ( enkel tijdens examens nu ) , normaal blow ik meer maar rook ik sporadisch.
    iemand een idee wat ik moet doen om dit niet meer te hebben ( niet stoppen met blowen)
    (dit is al 4dagen geleden)
    update :

    k ben 3dagen gestopt met rilatine nemen , maar heb nog enkele examens dus heb vandaag toch weer een pilletje genomen.Ik merk het dus weer dat mijn hart toch wat sneller slaat en vind dit echt irritant!
    Ook gisteren en eergisteren zonder rilatine klopte mijn hart sneller , wanneer ik een blowtje nam versnelde dit nog meer.Vind dit echt niet meer leuk omdat ik hierdoor minder op mijn gemak ben en dus minder van mijn jointje kan genieten ..
    wat ook kan is dat ik stress heb voor de examens ( onbewuste stress dan wel).
    Gaat dit dan plots weg zijn na mijn laatste examen ..? Heb echt veel vragen sinds mijn hartklopervaring
    Last edited by ceBep; 19 June 2011, 11:52. Reden: links verwijderd

    #2
    Re: extreme hartkloppingen

    Haal eens door je buik adem voor de verandering, scheelt heel veel.
    In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

    Comment


      #3

      Comment


        #4
        Re: extreme hartkloppingen

        Sowieso veroorzaakt de Relatine hart kloppingen. Het is zelf ook een drug (valt in de categorie van speed

        Comment


          #5
          Re: extreme hartkloppingen

          Je heb een grote kans dat je hartkloppingen komen van hyperventilatie, door de spanningen van je examen.

          En aangezien je al een geschiedenis heb met ademhalings problemen kan je het beste doen wat mito zegt, door met je buik te ademen en niet met je borst.

          En wat monty ook al zegt, als je die troep niet "hoeft" te slikken dan werkt dat als speed en dan ga je nog een redbull en koffie erover heen drinken. Niet echt slim.

          En als je er last van blijft houden zou ik idd eens gewoon stoppen met blowen. Je kan er gevoelig voor zijn.

          Ik zou eens gaan beginnen met ademhalings oefeningen, ga op bed liggen met een hand op je buik en een hand op je borst dn 4 sec in, 7 sec uit. En je kan met je handen voelen waar je mee ademt, met je borts of je buik en dat moet met je buik zijn.

          Veel succes met je examen verder!

          Grtz

          Comment


            #6
            Re: extreme hartkloppingen

            Eigenlijk heb ik ADD , mijn punten op school zijn niet zo goed & mijn mama zocht de oorsprong daarvan bij een concentratiestoornis.
            In het dagelijkse leven neem ik geen rilatine meer omdat het mij geestelijk dood maakt , maar tijdens de examens helpt het wel.
            Door een slaaptekort dronk ik dus redbull om me wat actiever te voelen ( moe leren is niet echt evident). Dat hielp wel trouwens.
            S' avonds moest ik dat een jointje roken om te kunnen slapen wat dus die extreme hartkloppingen heeft veroorzaakt.
            Deze week woensdag is de laatste keer dat ik mijn rilatine zal nemen dus zal me dan ook wel gelukkiger voelen + het feit dat ik vakantie heb dan zal wel zorgen voor minder (onbewuste) stress. Mijn zus zei dat ze dit ook al heeft gehad van het gebruik van wiet.

            Maar toch vind ik het raar dat ik dit nu pas krijg .. Ik blow nu toch al een tijdje (2j)
            Bedoel je dat ik constant (hele dag door) met mijn buik moet ademen?Nu ik erop let geeft dit wel een rustiger gevoel , moet ook minder inspanningen doen blijkbaar.
            Maar ik denk ook dat het in mijn hoofd zit , eigenlijk zou ik een hartslagmeter moeten halen om te kijken of mijn hartslag normaal is of niet.

            Comment


              #7
              Re: extreme hartkloppingen

              zelf heb ik ooit een label gekregen met adhd en daarmee hebben ze mij aan de ritaline en concerta gekregen...
              na een bepaalde periode kreeg ik last van de medicatie en wou ik hier een alternatief voor vinden... dat is wiet geworden
              daarbij moet ik wel zeggen dat ik het voor mijzelf als medicatie gebruikte en daarmee heel snel dagelijks ben gaan roken...
              hier ligt enkel wel een struikelblok waar je een beetje mee op moet letten... je snap wat ik bedoel

              nu heb ik zelf een klein probleem; ik wil een grote reis gaan maken en ik weet niet hoe mijn lichaam gaat reageren als ik niet af en toe wat rustgevends pak.
              misschien binnenkort is proberen een maandje te stoppen.

              PS: probeer zo min mogelijk redbull en koffie binnen te krijgen... een kop thee past eigenlijk beter bij ons
              In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

              Comment


                #8
                Soorten cannabisplanten met verschillend effect

                Er zijn twee hoofdsoorten hennepplanten: de Cannabis Sativa en de Cannabis Indica. De meeste planten zijn kruisingen. Van de werkzame stoffen in hasj en wiet zijn THC en CBD het belangrijkst. De Cannabis Sativa bevat vooral THC (= tetrahydrocannabinol ). De Indica bevat naast THC ook wat meer CBD (=cannabidiol).

                De effecten verschillen: een hoog THC gehalte geeft een high opgewekt, fantasieprikkelend gevoel terwijl cannabis waarin naast THC ook voldoende CBD zit meer een stoned, soms sloom makend effect heeft. De CBD maakt je armen en benen zwaar. Sterke en zwaar aanvoelende wiet bevat veel THC en voldoende CBD. Cannabidiol werkt kalmerend en angstremmend en vermindert de kans op psychosen na blowen. Hoe minder CBD in verhouding tot de THC, des te meer kans op angst en onrust. Mensen die angstig en paranoia worden van wiet, kunnen verwachten dat zij van buitenlandse hasj met meer CBD rustiger blijven. Nederhasj bevat weinig CBD. Wiet met veel THC zonder CBD zou je "paranoiawiet" kunnen noemen. Als cannabis met tabak wordt gerookt, heeft de tabak een dempend effect.

                Comment

                Bezig...
                X