Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lieg je over je Cannabisgebruik?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Lieg je over je Cannabisgebruik?

Korting op 420shop
    Ik vroeg me af... Of de mensen openlijk blowers zijn of dat ze er over liegen..Ik zelf ben er altijd eerlijk over geweest, tegenover iedereen...Iedereen kent wel mensen die blowen, maar pap en mam, of de werkgever of anderen mogen t niet weten.... om welke reden dan ook..En begrijp me niet verkeerd, er zijn genoeg redenen er over te liegen...
    En ken er genoeg die er over liegen....Het beeld dat over cannabisgebruikers bestaat is weinig positief...en sommigen komen in de knoop met hun religie...Maar ik vind het wel jammer, dat veel mensen, er al dan niet gedwongen, over liegen, dat maakt dat weinig mensen openlijk VOOR cannabis kunnen pleiten... En stiekem naar de shop gaan, en t allemaal wel best vinden, wat t beleid is, en hoe mensen er over denken, onbewust werk je zelfs mee aan de impopulariteit van cannabis, en de onwetendheid onder mensen, een groot deel, Miss wel t grootste deel komt er niet openlijk voor uit...Althans dat is mijn theorie....
    Tijd om t Es' te toetsen, dus:

Lieg je over je Cannabisgebruik?? Zo ja tegen wie? En waarom?

Miss dat een handige mod er een polletje bij kan zetten?

Het lijkt wel alsof alcohol en coke gebruik/misbruik sociaal acceptabel is...
    Nu ook weer die 15% THC grens... Terwijl er wel openlijk stro-rum met 70% alcohol verkrijgbaar is...alcohol is sowieso harddrugs... Maja
    Pz
    Last edited by Pariaz; 27 June 2011, 12:07.

Re: Lieg je over je Cannabisgebruik?

Vroeger wel. Sinds kort niet meer.
    Door er over te liegen werk je dat beeld alleen maar in de hand.
    Door er open en eerlijk over te zijn beginnen "mensen" er anders naar te kijken.

Comment

Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

The plant of today, makes the planet of tomorrow.

Comment

in sommige situaties is het niet gepast dus hoef je het ook niet te zeggen.
        In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

Comment

welke situaties kunnen we ons daarbij voorstellen mito?

Comment

Ik ben sinds dat ik blow al eerlijk er over tegenover familie en vrienden. op een sollicitatie daarintegen hou ik liever mijn mond.

Comment

Als mensen er direct om vragen zal ik er niet om liegen.
              Maar het heeft in mijn ogen ook geen toegevoegde waarde om mensen gaan te vertellen dat ik blow als er niet om gevraagd word.
              Ik heb verschillende sollicitatie gesprekken gehad en er is mij nog nooit gevraagd of ik blow. Ook hier zie ik het nut er niet van in om het dan toch maar ff te zeggen.
              onbewust werk je zelfs mee aan de impopulariteit van cannabis, en de onwetendheid onder mensen, een groot deel, Miss wel t grootste deel komt er niet openlijk voor uit...Althans dat is mijn theorie
              Ik hoop wel dat je het verschil weet tussen liegen en ergens openlijk voor uitkomen.
              Ik ben voor G.Wilders, maar dat ga ik in een zwarte wijk van A`dam toch ook niet op straat staan roepen?

Grt. Polo

Comment

Precies.
                Ik lieg er niet over, maar ik loop er ook niet mee te koop.
                Onderwerp komt nooit ter sprake.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pariaz View Post
                  Miss dat een handige mod er een polletje bij kan zetten?
                  Bij het aanmaken van een topic moet je direct een poll toevoegen. Achteraf is het helaas niet mogelijk.

Liegen doe ik er niet over, maar te koop loop ik er ook niet mee. De mensen die niet weten dat ik blow hebben het me nog nooit gevraagd.
                  Veel gestelde vragen over het forum

JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                  420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

Ik loop er eveneens niet mee te koop: het enige dilemma was bij mij was wanneer ik onze kinderen op de hoogte moest stellen. Toen ze ongeveer 10 jaar waren heb ik dat uiteindelijk maar gedaan. Hun reactie luidde: "dat wisten we al lang".

Comment

Ik lieg er ook niet over, maar het is eerder verzwijgen. Zolang iemand er niet naar vraagt, zal ik het ook niet zeggen.

Het lijkt wel alsof alcohol en coke gebruik/misbruik sociaal acceptabel is..
                      Wat dat betreft ben ik deels met je eens, alcohol gebruik/misbruik is al altijd sociaal acceptabel geweest naar mijn mening, echter coke gebruik niet. En dat vind ik het vandaag de dag ook niet. Coke gebruik wordt naar mijn mening minder als sociaal acceptabel gezien dan Cannabis gebruik.
                      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

Comment

vroeger loog ik er wel over nu rook ik rustig me joint naast me ma in de tuin

Comment

Ik weet niet over dat coke ding... Let maar es op, muzikanten, presentatoren, bedrijfsleiders, coke is een drug die er voor zorgt dat je langer doorkan, en die uitwerking past maar wat Goed in de huidige gejaagde maatschappij.....Maar goed verzwijgen of stilhouden dus...je hoeft ook niet tegen iedereen te zeggen eeeeeey ik blow... Maar aan de andere kant ik ken voldoende mensen die openlijk alcoholist zijn... En kijk Es' naar de reclames en advertenties van de drank industrie....dus waarom zou je niet tegen iedereen kunnen zeggen, op z'n tijd rook ik Es' een blowtje, en zoals je ziet voldoe ik niet aan het stereotype beeld....en bovendien heeft cannabis zoveel voordelen, voeding, kleding, biobrandstof, papier, medicatieve werking... Die onderbelicht blijven, omdat mensen het maar troep en HARDdrugs vinden...Laat ik t anders zeggen.... Kom je in actie, tegen de onwetendheid en propaganda, en angst en paniek zaaierij...Of hou je je dan liever stil??!
                          Antwoorden zoals t is niet gepast, ik loop er niet mee te koop, en t komt nooit ter sprake..
                          ik vind dat persoonlijk nogal wrang....
                          Dat mensen zich voor cannabis "schamen"
                          En zo blijft t in t verdomhoekje....

Comment

ik lieg er niet overmaar wel over me leeftyd,en tevens verf ik me haar met just for men

Comment

Ik lieg er niet over, wat ik doe heeft niemand iets mee te maken.
                              Komt het ter sprake, lieg ik er nog niet over....

Comment

Bezig...
                              X