Ik vroeg me af... Of de mensen openlijk blowers zijn of dat ze er over liegen..Ik zelf ben er altijd eerlijk over geweest, tegenover iedereen...Iedereen kent wel mensen die blowen, maar pap en mam, of de werkgever of anderen mogen t niet weten.... om welke reden dan ook..En begrijp me niet verkeerd, er zijn genoeg redenen er over te liegen...
En ken er genoeg die er over liegen....Het beeld dat over cannabisgebruikers bestaat is weinig positief...en sommigen komen in de knoop met hun religie...Maar ik vind het wel jammer, dat veel mensen, er al dan niet gedwongen, over liegen, dat maakt dat weinig mensen openlijk VOOR cannabis kunnen pleiten... En stiekem naar de shop gaan, en t allemaal wel best vinden, wat t beleid is, en hoe mensen er over denken, onbewust werk je zelfs mee aan de impopulariteit van cannabis, en de onwetendheid onder mensen, een groot deel, Miss wel t grootste deel komt er niet openlijk voor uit...Althans dat is mijn theorie....
Tijd om t Es' te toetsen, dus:
Lieg je over je Cannabisgebruik?? Zo ja tegen wie? En waarom?
Miss dat een handige mod er een polletje bij kan zetten?
Het lijkt wel alsof alcohol en coke gebruik/misbruik sociaal acceptabel is...
Nu ook weer die 15% THC grens... Terwijl er wel openlijk stro-rum met 70% alcohol verkrijgbaar is...alcohol is sowieso harddrugs... Maja
Pz
En ken er genoeg die er over liegen....Het beeld dat over cannabisgebruikers bestaat is weinig positief...en sommigen komen in de knoop met hun religie...Maar ik vind het wel jammer, dat veel mensen, er al dan niet gedwongen, over liegen, dat maakt dat weinig mensen openlijk VOOR cannabis kunnen pleiten... En stiekem naar de shop gaan, en t allemaal wel best vinden, wat t beleid is, en hoe mensen er over denken, onbewust werk je zelfs mee aan de impopulariteit van cannabis, en de onwetendheid onder mensen, een groot deel, Miss wel t grootste deel komt er niet openlijk voor uit...Althans dat is mijn theorie....
Tijd om t Es' te toetsen, dus:
Lieg je over je Cannabisgebruik?? Zo ja tegen wie? En waarom?
Miss dat een handige mod er een polletje bij kan zetten?
Het lijkt wel alsof alcohol en coke gebruik/misbruik sociaal acceptabel is...
Nu ook weer die 15% THC grens... Terwijl er wel openlijk stro-rum met 70% alcohol verkrijgbaar is...alcohol is sowieso harddrugs... Maja
Pz
Comment