Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lieg je over je Cannabisgebruik?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Lieg je over je Cannabisgebruik?

ik ben medicinale gebruiker .

een ander zegt .... oohhh drink straks eem biertje.
    dan zeg ik joah safiie gaat er ook wel in maar ik drink sporadisch.

maar als je drinkt is er geen probleem maar als je blowt wow!!!

Comment

Niemand die het niet weet bij mij, te koop lopen doe ik niet, maar steek het voor niemand weg.
      Kweken is een ander verhaal, dat weten misschien 5 man en een paardenkop

Grtz

Comment

Ik denk dat iedereen van de mensen die ik ken, familie en vrienden, weten dat ik blow, al de rest zal er wel een gedachte bij hebben, of
        vernomen hebben van iemand dat ik blow of niet, ik steek het iig niet onder stoelen of tafels, loop er zeker niet met te koop, als ze me het vragen zeg ik openlijk ja,
        eender wie, eerlijkheid duurt het langs, uitgezonderd op een politiecontrole Vroeger was het anders, ouders en school, daar moest je het goed kunnen verstoppen
        wou je het doen, in mijn geval lieft zoveel mogelijk, en moest je af en toe wel eens liegen of er niet openlijk voor uitkomen dat je apestoned was.Maar als je ouder bent geworden en je
        bent een regelmatige/dagelijkse blower en je hebt problemen eerlijk te zijn over je gebruik, uitgezonderd werk dan, dan zit je met een probleem en moet je van je gebruik af.

Comment

Ik lieg niet over mijn cannabis gebruik maar als het mij niet gevraagd wordt hoeven ze het ook niet te weten en het licht ook aan de situatie bij een sollicitatie gesprek of iets dergelijks zeg ik liever niks
          Groet,
          PlasticHorse

Comment

Bezig...
          X